י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"ראיתי את המחבל וצעקתי לאיילה לצאת"

בבית החולים שיבא בתל השומר, נאבקים על חייה של איילה שפירא בת ה-11 שנפצעה קשה בפיגוע בקבוק תבערה בשומרון • האב אבנר, מאושפז במצב קל • סיפר: "ראינו את המחבל מלמעלה מצית את הבקבוק - צעקתי לאיילה לצאת מהרכב. היא הצליחה והתגלגלה על הכביש" • המשפחה: "נא התפללו עבור איילה בת רות" • צפו בתיעוד

מהזירה. צילומסך
מהזירה. צילומסך

תגובות בימין: "בקבוקי תבערה הורגים"
סגן השר בן דהן הגיב לפיגוע: "היום שוב היכתה בפנינו העובדה הפשוטה שגם מי שזורק בקבוקי תבערה ואבנים הוא טרוריסט. על כוחות הביטחון לתפוס את מבצעי הפיגוע ולכלוא אותם לכמה שיותר שנים. אני מאחל לאיילה בת רות רפואה שלמה.

ח"כ אורית סטרוק הגיבה כי: "הפיגוע המזעזע בשומרון חייב להיות קו פרשת המים ביחסנו לטרור הערבי האכזרי. ממשלה שרוצה באמת למנוע שריפת ילדות בתוך מכוניות, חייבת להתחיל לנקוט בצעדים שיבהירו למחבלים שהטרור לא משתלם. לא צעדי ענישה בלבד - וגם אלה נעשים במידה מצומצמת מידי - אלא גם תגובה ציונית הולמת, בדמות חיזוק האחיזה הישראלית בכל מקום ממנו מנסים לסלק אותנו. בצד המלחמה הנחרצת בטרור, על הממשלה לשים קץ להקפאה, באופן שיבהיר שזו ארצנו וכאן נבנה וניבנה, ואף פיגוע לא יבריח אותנו מכאן, אלא להפך".

מ"מ ראש מועצת שומרון, יוסי דגן אומר: "כוחות הביטחון וההצלה והשירותים החברתיים של מועצת שומרון נכנסו לפעולה עם קבלת הדיווח על הפיגוע הערב. זהו פיגוע קשה. הקלות הבלתי נסבלת בה טרוריסטים מבצעים פיגועים בכבישים ביו"ש אינה מתקבלת על הדעת. אף מדינה מתוקנת לא היתה מאפשרת מצב כזה. אנו קוראים לראש הממשלה לפעול ביד קשה יותר כלפי הפורעים ולנקוט בכל האמצעים הנדרשים גם אם אלו ירגיזו כמה צבועים באיחוד האירופי. אנו מחזקים את ידי חיילי צה"ל וכוחות הביטחון בשעה זו".

צילום: תצפית
















פיגוע שומרון רצח טרור מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד