ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"שאלה הזויה ומבחילה"

השאלה ההזויה של הבריטית הותירה בהלם את הדובר הישראלי

המראיינת הבריטית הדהימה את הדובר הישראלי אילון לוי כששאלה: "פי 3 אסירים ישוחררו כי חיי פלסטינים שווים פחות?". לוי התעשת מהשאלה ההזויה והשיב: "זו האשמה מבחילה, אנחנו לא בוחרים מרצוננו לשחרר אסירים עם דם על הידיים"

השאלה ההזויה של הבריטית הותירה בהלם את הדובר הישראלי
מחבלים בכלא צילום: WISSAM NASSAR / FLASH 90

אמש (רביעי) הדהימה המגישה הבריטית קיי ברלי מ'סקיי ניוז' את הדובר מטעם הממשלה הישראלית אילון לוי, כאשר שאלה אותו את אחת השאלות המנותקות והחצופות שנשאל דובר ישראל.

המראיינת אמרה: "שוחחתי הבוקר עם מומחה למשא ומתן והוא השווה בין 50 החטופים שחמאס הבטיח לשחרר אל מול 150 האסירים הפלסטינים שישראל ציינה שתשחרר. הוא השווה בין המספרים והעובדה שישראל לא חושבת שהחיים של פלסטינים שווי ערך לאלה של הישראלים".

הדובר אילון לוי נותר המום מהשאלה אך הגיב ישר: "זו האשמה מדהימה. לו יכולנו לשחרר אסיר אחד עבור כל חטוף כמובן שהיינו עושים זאת. אנחנו פועלים בנסיבות מחרידות. אנחנו לא בוחרים מרצוננו לשחרר אסירים עם דם על הידיים, אסירים שהורשעו בדקירות וירי. שימי לב שפתאום שאלת המידתיות לא מעניינת את תומכי הפלסטינים כשם מצליחים לשחרר יותר אסירים".

עוד הוסיף: "אבל באמת, זה מקומם לטעון שהעובדה שאנחנו מסכימים לשחרר פלסטינים שהואשמו בטרור יותר ממספר הילדים התמימים שלנו שיוחזרו אלינו, אומרת שלא אכפת לנו מהחיים של הפלסטינים. נו באמת, זו האשמה מבחילה".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד