כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מהיר יותר, יציב יותר

פרטנר הופכת לספקית הסיבים האופטיים הגדולה בישראל

מהיר יותר, יציב יותר וחזק יותר: מיליוני משקי בית בישראל כבר נגישים לסיבים אופטיים ומעל מיליון כבר מנויים ונהנים מחוויית גלישה איכותית ועוצמתית • קבוצת התקשורת פרטנר, מהחלוצות בתחום, היא בעלת מספר מנויי הסיבים הגבוה בישראל, תוך שהיא מציעה לגולשים חבילה משתלמת במיוחד

פרטנר הופכת לספקית הסיבים האופטיים הגדולה בישראל
אינטרנט סיבים צילום: freepik

מהפכה בהתהוות

העידן המודרני מביא עמו שינויי הרגלים רבים ובין היתר מצריך מאיתנו להעביר חלק גדול מההתנהלות היומיומית דרך השירותים המקוונים השונים. אנחנו צורכים יותר ויותר תוכן אינטרנטי, העבודה והלמידה מרחוק מתגברים וכדי שהכל יתפקד כמו שצריך, אנו צריכים אינטרנט מתקדם ועצמתי.

המעבר ההמוני לשימוש באינטרנט מהיר דרך סיבים אופטיים, מהווה חוליה חשובה בשרשרת השינויים הטכנולוגיים המתרחשים בעולם, כאשר גם ישראל מצטרפת בשנים האחרונות למגמה העולמית של מעבר מסיבי לתשתיות תקשורת מתקדמות.

היתרונות במעבר לסיבים אופטיים ברורים: מהירות הגלישה גבוהה בהרבה מזו של התשתיות הקודמות, יציבות הקו ואמינות האינטרנט גבוהים יותר וכן האפשרות להעביר כמויות מידע עצומות באופן רציף. כל אלה הופכים את חווית הגלישה לחלקה ואיכותית יותר.

קבוצת התקשורת פרטנר, אשר פרצה דרך בתחום זה בישראל, מדווחת כי כבר למעלה ממיליון משקי בית ברחבי הארץ נגישים לרשת הסיבים האופטיים של החברה. לצד הסכמים שחתמה עם חברות אחרות בתחום, פרטנר מבססת את עצמה כקבוצת התקשורת היחידה שמציעה סיבים בכל משק בית בו קיימת כיום תשתית סיבים.

פרטנר מציעה חבילות אינטרנט במהירויות גלישה גבוהות ובמחירים אטרקטיביים, על מנת להמשיך במהפכה שקורמת עור וסיבים והתוצאות בהתאם: פרטנר היא בעלת מספר מנויי הסיבים הגבוה בישראל, עם מעל ל-350 אלף מנויים.

* מילוי פרטיך מהווה את הסכמתך לכך שנציג פרטנר ייצור עמך קשר טלפוני. פרטים אלה יישמרו במאגר המידע של פרטנר, הרשאית להשתמש בהם בכפוף למדיניות הפרטיות שלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!