י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יחד עם ראשי היישוב

שר הפנים בסיור וישיבת עבודה בחברון ובקרית ארבע

שר הפנים ארבל קיים סיור וישיבת עבודה בחברון, וקריית ארבע יחד עם ראשי הישוב. ארבל: "כולנו מבינים את חשיבות העמקת ההתיישבות בעיר קרית ארבע ובחברון"

שר הפנים בסיור וישיבת עבודה בחברון ובקרית ארבע
שר הפנים בסיור וישיבת עבודה בחברון ובקרית ארבע צילום: באדיבות המצלם

שר הפנים משה ארבל קיים היום (חמישי) סיור וישיבת עבודה בחברון, וקריית ארבע יחד עם ראשי הישוב.

את הסיור פתח השר בתפילה לשלום חיילי צה״ל והחזרת החטופים במערת המכפלה ובבית העלמין הישן בציונו של החסד לאברהם, רבי אברהם אזולאי זצ״ל. בהמשך הגיע השר לחזק את החיילים בפלוגת מתקנים ובמתקן נגב המאבטחים את הישוב היהודי בחברון.

את הביקור חתם השר במועצה המקומית קריית ארבע שם קיבל סקירה מראש המועצה אליהו ליבמן על הצרכים המידיים איתם מתמודדת המועצה הן בעיבוי מרכזי ההפעלה ושכלול המערכות הדיגיטליות, והן בהגברת וחיזוק תקציבי הביטחון. השר ארבל הנחה להגדיל את מצבת כח האדם בהתאם לצרכים.

שר הפנים ארבל אמר: "הגעתי לכאן לעיר האבות קריית ארבע חברון מהמקום הזה שואבים חיבור כח ועוצמה, כולנו מבינים את חשיבות העמקת ההתיישבות בעיר קרית ארבע ובחברון, אני רואה בכם שותפים מלאים ואנחנו במשרד הפנים נמשיך לעמוד לימינכם בכל הנדרש ונעמיק את שיתוף הפעולה".

ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן אמר: "אני רוצה להודות לשר הפנים על הביקור המרגש למרות הלו״ז העמוס בזמן מלחמה ועל הדאגה הגדולה לקריית ארבע. אני רוצה לציין לשבח את כל גורמי המקצוע משרד הפנים שעובדים אותנו יד ביד סביב לשעון והכל במסירות רבה".

משה ארבל חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד