א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אנטישמיות בלתי פוסקת

כתובות נאצה התגלו בתוך אוטובוס בניו יורק: המשטרה חוקרת

כתובות שנאה נאצה אנטישמיות שכללו 'כל היהודים לגז' התגלו בתוך אוטובוס בניו יורק, המשטרה חוקרת. האוטובוס הוצא מיד משירות כדי שניתן יהיה להסיר את הגרפיטי. נוסעת יהודיה דיווחה על התקרית למשטרה

כתובות נאצה התגלו בתוך אוטובוס בניו יורק: המשטרה חוקרת
גרפיטי: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אלמוני כתב כתובות אנטישמיות כולל "כל היהודים לגז" בתוך אוטובוס בקווינס ניו יורק, מעשה נבזי שהביא את יחידת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק לפתוח בחקירה.

הנוסעת טליה וופקה, יהודייה, ראתה את הודעות שנאה רשומות על המושב האחורי של האוטובוס. היא צילמה את כתובות השנאה והעבירו לרשות התחבורה. לאחר מכן, האוטובוס הוצא מיד משירות כדי שניתן יהיה להסיר את הגרפיטי. וופקה גם דיווחה על התקרית למשטרה.

"למה כל כך הרבה שנאה? אני פשוט לא יכולה להבין את זה", אמרה וופקה ל'ניו יורק פוסט'.

"אני יכול לאשר שאוטובוס מס' 4208 היה בשירות ונוסעת דיווחה שיש כתובות נאצה על המושב האחורי", אמר טים מינטון דובר חברת האוטובוסים.

"הדיווח אומת על ידי הנהג, שהעביר אותו למשרד, האחראי הורה להוציא את האוטובוס מיד משירות הנוסעים כדי שניתן יהיה לנקות את המושב שהושחת. כ-10 נוסעים שהיו באוטובוס שהושחת עברו לאוטובוס הבא כדי להמשיך בנסיעותיהם".

דובר מטעם המשטרה הוסיף: "יחידת פשעי שנאה קיבלה הודעה על התקרית. אין מעצרים והחקירה נמשכת".

קו האוטובוס עובר בשכונות עם אוכלוסיות של יהודים ומוסלמים כאחד.

התקרית האנטישמית מגיעה על רקע מלחמת חמאס-ישראל שגרמה לעלייה דרמטית בפשעי שנאה נגד יהודים, ברקע מספר רב של הפגנות פרו-פלסטיניות, אנטי-ישראליות, המתקיימות ברחבי ארה"ב.

 

אנטישמיות ארצות הברית חמאס מלחמת חרבות ברזל ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד