כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כ-200 משאיות יכנסו לעזה

קטאר הקימה חדר מבצעים כדי לפקח על הפסקת האש בעזה

קטאר הקימה חדר מבצעים כדי לפקח על הפסקת האש בעזה ולמנוע בעיות ולטפל מיידית בכל תקלה אפשרית. כ-200 משאיות מתוכננות להיכנס לעזה ביום שישי כחלק מהעסקה לשחרור בני ערובה המוחזקים על ידי חמאס

קטאר הקימה חדר מבצעים כדי לפקח על הפסקת האש בעזה
העברת תינוקות עזתים מבית החולים שיפא צילום: דובר צה"ל

ה'וול סטריט ג'ורנל' מדווח כי פקידים קטארים הקימו חדר מבצעים בדוחא כדי לפקח על הפסקת האש ולתקשר עם הישראלים, חמאס והוועד הבינלאומי של הצלב האדום, כך אמר דובר משרד החוץ הקטארי.

"חשוב מאוד שקווי התקשורת יישארו פתוחים כך שכל בעיה אפשרית, איך שהיא תוגדר, תועבר מיד לשני הצדדים שיהיה דרך לחזור ממנה", אמר הדובר, מג'ד אל-אנסרי.

עשרה אמבולנסים שהופעלו על ידי הסהר האדום הפלסטיני יצאו מדרום רצועת עזה כדי לפנות פצועים וחולים מבית החולים הערבי אל-אהלי בעיר עזה.

האו"ם ריכז וליווה את השיירה למתקן הרפואי, המכונה גם בית החולים הבפטיסטי אל-אהלי. האמבולנסים תועדו עומדים בתור על דרך עפר ליד חוף הים בחאן יונס ממתינים לאישור ליציאה. בסרטון. ההסכם הוא לאסון פצועים וחולים יחד עם בן משפחה אחד לכל אדם.

כ-200 משאיות מתוכננות להיכנס לעזה ביום שישי כחלק מהעסקה לשחרור בני ערובה המוחזקים על ידי חמאס. הדלק וגז הבישול אמורים לשמש להפעלת תשתית הומניטרית חיונית, אמר הצבא הישראלי.

 

קטאר חמאס מלחמת חרבות ברזל עזה הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד