י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

מי פחדן? • חילופי מהלומות בין ביבי ללפיד

לפיד תקף את ביבי: "גילה חרדה במהלך 'צוק איתן' • הליכוד: "לפיד הוא פוליטיקאי פחדן, כושל ומתוסכל"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90 צילום: פלאש 90

"נתניהו הראה חולשה במהלך מבצע צוק איתן', כך אמר יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד, אמר באירוע "שבת תרבות" בחולון, כי: "לא היה מאמץ מדיני אחרי מבצע 'צוק איתן'. הייתה לנתניהו חרדה שלא נראינו מספיק נחושים במהלך המבצע, ולכן ללכת לוועידת המדינות התורמות לשיקום עזה היה נראה כחולשה. לא הייתה פעילות מדינית לאחר המבצע וזו טעות. זה ניסיון מתמיד של ראש הממשלה לא לעשות שום דבר. אם אתה לא עושה שום דבר בשביל מה אתה בשלטון? מה שמעניין את נתניהו זו רק הישרדות פוליטית.

עוד הוסיף, "לפני שבאנו היו 39 שרים ו- 1, שרים ללא תיק. אנחנו עצרנו את זה. בממשלה הזו היו 21 שרים ולא היו שרים ללא תיק. יקלקלו כל דבר טוב שעשינו כאן - הוא יחזיר את הממשלה ל-30 שרים, יבטל את שעון החורף, לא יהיה שיוויון בנטל, הוא יבטל את התכנית הלאומית לניצולי השואה. אנחנו לא ניתן לו לבטל את כל מה שעבדנו עבורו".

הליכוד הגיב כי: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הנהיג את מבצע צוק איתן בנחישות, בתקיפות ובעוצמה, אך גם באחריות ובשיקול דעת. השיקולים המרכזיים אשר עמדו לנגד עיניו הם השלמת היעדים והמשימות שהוטלו על צה״ל, לרבות חיסול מנהרות הטרור ופגיעה קשה בתשתיות החמאס, תוך שמירה מירבית הן על חיי אזרחי ישראל והן על חייהם של חיילי צה״ל בזירת הלחימה.

"אזרחי ישראל יודעים כי אלה הן העובדות לאמיתן וכי האתגרים הביטחוניים העצומים הניצבים בפני ישראל מחייבים מנהיגות מנוסה, אחראית ונחושה. כל היתר הם דברי הבל מפיו של פוליטיקאי כושל, מתוסכל ומבוהל, אשר תמך גם הוא במדיניותו התקיפה והשקולה של ראש הממשלה במהלך המבצע״.
הליכוד נתניהו לפיד צוק איתן בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד