כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שולט במלוא העוצמה

הפרשן הוותיק: חמאס רחוק מלהיות על הברכיים

פרשן 'חדשות 12' מסביר כי למרות המחשבה בישראל שהתקיפות בצפון הרצועה ערערו את שלטונו של חמאס, בפועל ארגון הטרור עדיין שולט ברצועה ביד רמה | אלו הסימנים לכך

הפרשן הוותיק: חמאס רחוק מלהיות על הברכיים
תקיפת מחסן תחמושת של חמאס צילום: דובר צה"ל

אוהד חמו, הפרשן לענייני ערבים של 'חדשות 12' הסביר בסוף השבוע כי למרות המחשבה בישראל שלאחר התקיפות המאסיביות של צה"ל וכיבוש כמעט כל צפון הרצועה, חמאס כבר אינו שולט בעניינים, בפועל ארגון הטרור הרצחני שולט ביד רמה בעזה, משליט הפסקת אש ואף מורה לג'יהאד האסלאמי לשחרר חטופים.

חמו מסביר כי מי שהספיד את חמאס צריך להסתכל על היום הזה ולהבין שזה לא המצב. אחרי 49 ימי לחימה, חמאס מוכיח שהוא עדיין חזק, ושהוא עדיין שולט ברצועת עזה. גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, מצליחים לאכוף את הפסקת האש גם בדרום אבל גם בצפון הרצועה, גם בקרב אותן חוליות שנחשבו לכאורה כמנותקות קשר.

הפסקת האש עובדת, השחרור ברצועת עזה מתנהל כמבצע צבאי לכל דבר. הם פונים גם לציבור ברצועה קוראים להם לא לחשוף מידע במהלך הפסקת האש. המנגנון של החוטפים עבד - הם ידעו להביא את החטופים בזמן לבית חולים בחאן-יונס, ששם כנראה מתנהל הלב הפועם של חמאס, הבירה המשנית אחרי העיר עזה.

החטופה חנה קציר הייתה בידי הג'יהאד האסלאמי היא משוחררת. זה מלמד אותנו על השליטה של חמאס ברצועה. ברור כעת שהנקודה שבה חמאס באמת יהיה על הברכיים - לא כל כך קרובה.

מדינת ישראל חבה חוב מוסרי לאזרחים שלה, לחטופים, להרוגים, לחיילים. היא חייבת להמשיך בכל הכוח עד שהיא תחסל את חמאס. אין שום דרך אחרת ואסור לעצור את המלחמה.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל אוהד חמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד