ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
הבלתי נתפס קרה

אב לתאומים שנרצחו ונשרפו: "לא נשאר מספיק מהגופה שלה לקבור"

ינאי וליאל חצרוני-הלר נרצחו בתקיפה של חמאס בקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר. אביהם סיפר כי "לא נשאר מספיק מהגופה שלה לקבור". האב לתאומים נותר הרוס ורצוץ מרציחתם

אב לתאומים שנרצחו ונשרפו: "לא נשאר מספיק מהגופה שלה לקבור"
קיבוץ בארי לאחר הטבח צילום: אורן בן הקוון, פלאש90

אב ישראלי הנושא אף אזרחות בריטית, לתאומים בני 12, בן ובת, שנטבחו על ידי מחבלי חמאס סיפר שהוא נותר שבור ורצוץ ממותם לאחר שגופותיהם זוהו יותר מחמישה שבועות לאחר ה-7 באוקטובר.

גאווין הלר, המתגורר בצפון לונדון, אמר ש"הבלתי נתפס, קרה לילדים המדהימים שלי".

ינאי וליאל חצרוני-הלר נרצחו לאחר שחמאס תקף את קיבוץ בארי סמוך לגבול עזה. התאומים חיו וגדלו אצל דודתם.

כלי תקשורת ישראלים דיווחו כי התאומים, שהיו גם הם אזרחים בריטים-ישראלים, הוחזקו כבני ערובה על ידי מחבלי חמאס בתוך בית שעלה באש ושם נהרגו.

גופותיהם של התאומים זוהו רשמית רק לפני מספר ימים הודות לסיועם של ארכיאולוגים.

גאווין הלר אמר ל-BBC: "הם מצאו שרידים של ליאל, בהתחלה לא היו להם מספיק חלקים כדי לבצע זיהוי רשמי. הם זיהו אותה פשוטו כמשמעו על ידי סינון השרידים. זה למרבה הצער יחיה איתי למשך שארית חיי".

בהצהרה שפרסם אמר הלר: "אני הרוס לחלוטין מהחדשות על מות ילדיי בישראל; זה שבר אותי. כל החיים היו לפניהם, אבל הם נרצחו באכזריות ב-7 באוקטובר הגורלי ההוא. החיים שלי לעולם לא יהיו אותו הדבר. אין מילים שיכולות אי פעם להסביר את הכאב והאכזריות הזו. הבלתי נתפס, הבלתי נתפס, הבלתי נתפס קרה לילדים המדהימים שלי, והעולם פנה נגד האנושות".

הלר אמר ל-BBC: "ממש לא היתה לי נחמה מרוב צער, לא מצאתי את גופתה ולא היה לי מה לקבור. זה משהו שהוא כל כך לא הגיוני, שאנשים יכולים לעשות את זה לבני אדם אחרים רק בגלל שהם היו יהודים. לא הייתה שום סיבה אחרת לכך שמחבלי חמאס הגיעו לקיבוץ מלבד להרוג, לרצוח, להכות ילדים יהודים, תינוקות, הורים וזקנים, הכל בגלל שהם חיו במולדת היהודית".

"הם באמת אהבו אחד את השני ולמרבה הצער הם לעולם לא יוכלו לחיות את חייהם כדי לעשות את מה שהם רצו לעשות בעתיד וזו באמת טרגדיה מוחלטת. אני לא אראה אותם גדלים, לעולם לא אראה אותם מתחתנים, לעולם לא אראה אותם פורחים כמו בני נוער רגילים".

עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד