כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
משפחותיהם המתינו להם

תיעוד: הגעת החטופים ששוחררו משבי חמאס לבית החולים שיבא

‌‌‌‎משרד הבריאות עדכן הלילה כי למרכז הרפואי שיבא הגיעו שמונה ילדים וחמש נשים ששוחררו אתמול משבי חמאס. לאסף הרופא הגיעו ארבעה אזרחים תאילנדים ששוחררו גם הם משבי חמאס בעזה

תיעוד: הגעת החטופים ששוחררו משבי חמאס לבית החולים שיבא
שחרור החטופים צילום: דובר צה"ל

‌‌‌‎משרד הבריאות הודיע הלילה כי לאחר כ-7 שבועות בשבי בעזה ושעות מורטות עצבים, הגיעו אתמול למרכז הרפואי שיבא שמונה ילדים וחמש נשים. בני משפחותיהם המתינו להם בביה"ח ופגשו אותם בהתרגשות רבה. גם הצוותים הרפואיים המתכוננים כבר זמן רב לשובם לא יכלו לעצור את התרגשותם. בביה"ח הם קיבלו טיפול רפואי ונפשי וכל צורך אחר שיעלה.

עם הגעתם לשיבא הם עברו בדיקה רפואית ראשונית על מנת להעריך את מצבם ואת אופן הטיפול הנדרש בכל אחד ואחת, במטרה להעניק טיפול רפואי מתאים. לאחר הטיפול הרפואי, תינתן היום בבוקר הצהרה לתקשורת ע"י פרופ' איתי פסח, מנהל בי"ח לילדים בשיבא, וד"ר בעז לב, בכיר במשרד הבריאות, על מנת לעדכן את הציבור על מצבם הרפואי.

בנוסף עדכן המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא, כי הלילה הגיעו ארבעה אזרחים תאילנדים למתחם המיוחד שהוכן מבעוד מעוד. הארבעה שוחררו משבי חמאס, צוותי רפואה, סיעוד ועובדים סוציאליים, יחד עם צוותי ההנהלה קיבלו אותם בחיבוק וחום. הם נבדקו ע"י הצוותים הרפואיים ומצבם יציב.

‌‌‌‎

בית חולים שיבא תל השומר חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד