ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הזדמנות מבית שורשים: קרקע על סף הפשרה

הקרקע ממוקמת, במקום מבוקש ביותר במרכז הארץ ומשולבת בתכנית עירייה המקדמת את המקום לבניה • השקעה בטוחה ואחראית • כדאי

הזדמנות מבית שורשים: קרקע על סף הפשרה



הוד השרון: קרקעות המיועדות להפשרה בקרוב, משווקות בימים אלה ע"י חברת "שורשים", המתמחה בשיווק קרקעות בטוחות ברחבי הארץ. הקרקעות אשר מחירן נע החל מ- 115,000 ₪ ליחי' השקעה, ממוקמות בסמוך לצירים מרכזיים ומיועדות לבניה.

ההשקעה בפרויקט הינה הזדמנות מיוחדת ונדירה, בשל מיעוט הקרקעות המוצעות באזור ומיועדות להפשרה מיידית. עיריית הוד השרון אשר גלתה זה לא מכבר את הפוטנציאל הגלום בשטחים אלו מקדמת את המקום בעדיפות עליונה וייחדה תכנית מיוחדת אשר תשביח ותפתח את הקרקעות מיד עם קבלת האישורים המיוחלים.

שיווק הקרקעות ע"י חברת הנדל"ן "שורשים", המתמחה בהשקעות חכמות ומנוהלת ע"י אנשים שומרי מצוות, מתבצע בצל הצעות השקעה רבות המופיעות בעיתונים חדשות לבקרים.

לא סוד הוא כי בשנים האחרונות גובר הביקוש להשקעות פיננסיות במגזר החרדי. אנשים רבים מתעניינים בקרקעות להשקעה, מתוך תקווה וציפייה שלאחר הפשרתן תנבנה תשואה רווחית ומתגמלת ביותר. ההתעניינות הגוברת לעסקאות אלו מביאה יזמים מפוקפקים לנסות מזלם בהצעות שונות, מיעוטן איכותיות, אך רובן בעייתיות, כמו הבטחות לתשואה לא ריאלית, קרקעות ללא אפשרות צמיחה, נכסים כושלים בחו"ל ועוד.

אך לפעמים החגיגה נגמרת, ריבוי ההשקעות הפיקטיביות אשר הביאו את משקיעיהן לפת לחם, תרם למודעות גבוהה בכל הקשור להשקעות אמינות. אנשים פוקחים עין, בודקים היטב, מבקשים להשקיע רק בהשקעות בטוחות המלוות חוקית ע"י עורך דין ובעלות תשואה גבוהה ומיידית.

הקרקעות בהוד השרון המשווקות ע"י חברת שורשים בטוחות ביותר ומלוות ע"י עורכי דין מובילים, הדואגים לכשירות וחוקיות העסקאות. השטחים המוצעים הינם בעלי צפי הפשרה קרוב ומיועדים לבניה. לאחר הרכישה יזכו בעליהם ברישום מסודר בטאבו.

יוסי אפינגר, איש נדל"ן מנוסה, מנהל החברה ומבעלי רשת "אופטיקה הלפרין", אומר כי הצורך הפנים מגזרי בהשקעות אמינות, הביא את מנהלי החברה לפתוח את שיווק הקרקעות הבטוחות ברחבי הארץ גם למגזר החרדי, אשר מבין בהשקעות פיננסיות אך נכווה לא מעט מעסקאות כושלות. "הקרקעות ההולכות ומתמעטות בהוד השרון הן הזדמנות נדירה להשקעה. זכרו, אל תשחקו עם הכסף שלכם, השקיעו רק בחברה אמינה, יציבה ואחראית המציעה השקעות בטוחות. ". הוסיף.

קצת על הוד השרון והקרקעות המוצעות בה

הוד-השרון הינה העיר הכפרית הגדולה בישראל. העיר הממוקמת במרכז הארץ, משלבת פיתוח ובנייה לצד שמירה קפדנית על ערכי טבע ונוף. כמחצית משטחה של העיר היא בנייה צמודת קרקע, בשאר חלקיה בנויה העיר בסגנון קהילתי ועירוני.

אחוז ניכר מקרקעות האזור הופשר לבניה בשנים האחרונות, השטחים המעטים אשר עדיין לא הופשרו, יופשרו בתקופה הקרובה ומוצעים כעת למכירה ע"י חברת "שורשים".

מיקום הקרקעות הינו במתחם הר / 1202 המצוי בהליך הפשרה מתקדם, סמוך לתחנת הרכבת סוקולוב, בצפון מזרח העיר ובסמיכות לעיר כפר סבא.

לאור סמיכותו לאזורים מיושבים ולערוצי תחבורה ראשיים נחשב המתחם לנגיש ונח, מה שהופך אותו למועדף ביותר.

חברת "שורשים" - קרקעות להשקעה, מקבוצת חברת הנדל"ן "ברזיל ישראל", מתמחה באיתור ומכירה של קרקעות חקלאיות במיקומים אסטרטגיים, בעלות פוטנציאל כלכלי גבוה, תוך שימת דגש על קרקעות פרטיות.

החברה אשר נמצאת בבעלות חרדית, דוגלת מעת הקמתה בשלושה ערכים עיקריים: מקצועיות, שקיפות ושביעות רצון המשקיע.

עורכי דין ואנשי המקצוע מהשורה הראשונה מלווים את החברה והרוכשים עד לקבלת הרישום בטאבו ולא מתפשרים על איכות ואמינות מקסימלית.

למה להשקיע בקרקעות?

בעשור האחרון קיים ביקוש גדול לרכישת קרקעות חקלאיות, זאת בעקבות האטרקטיביות שמניב אפיק השקעה זה ותשואותיו הגבוהות. במדינה קטנה כמו שלנו, כשמלאי הקרקעות הולך ומצטמצם והאוכלוסייה ממשיכה לגדול, השקעה בקרקע חקלאית כדאית מתמיד.
הפשרה קרקע הוד השרון שורשים שיווק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד