י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התפריט כלל רעל עכברים

שלושה סוכנים רוסים הורעלו למוות בעיר הכבושה

שלושה סוכנים משירות הביטחון של רוסיה מתו באוקראינה. השלושה אכלו ארוחה שהוזמנה בחנות לממכר מזון מהיר. משלוחן הביא את האוכל לסוכנים, והם מתו לאחר שטעמו מרעל עכברים שהוכנס לאוכל

שלושה סוכנים רוסים הורעלו למוות בעיר הכבושה
רעל: אילוסטרציה צילום: Pixabay

שלושה סוכנים משירות הביטחון של רוסיה ה-FSB מתו באוקראינה לאחר שאכלו ארוחה שכללה גם רעל עכברים. סוכן רביעי אושפז לאחר שבלע גם את האוכל המזוהם בעיר הכבושה מליטופול באזור זפוריז'יה.

ההרעלה הקטלנית התרחשה לפני מספר ימים, כאשר קבוצה של סוכני FSB שהוצבה במליטופול הזמינה מזון ומשקאות אלכוהוליים לביתם מאחת המסעדות המקומיות, כך דיווחו ערוצי טלגרם רוסיים שונים.

זמן קצר לאחר שהסוכנים אכלו את ארוחתם, הובהלו ארבעתם לבית החולים, שם מתו שלושה מהם, והרביעי נותר ביחידה לטיפול נמרץ.

מקורות עלומים ב-FSB וברשויות אכיפת החוק ברוסיה, אמרו כי הקורבנות אכלו רעל עכברים.

בחיפוש במסעדה שבה הזמינו הקורבנות את האוכל לא נמצאו סימני רעל, אבל המשלוחן שהביא את הטייק אאוט לכתובת של סוכני ה-FSB הנידונים "נעלם ללא עקבות".

איבן פדורוב, ראש העיר הגולה של מליטופול שנאלץ לעזוב את העיר הכבושה, אישר את אירוע ההרעלה וייחס אותו לעבודתם של פעילים שמתנגדים לרוסיה בראיון לתוכנית טלוויזיה אוקראינית.

"חיסול האויב מתבצע לא רק על ידי פיצוצים וטילים, אלא גם על ידי כוחות התנגדות", אמר פדורוב.

"קבוצה של אויבים חוסלו, כלומר הורעלו. ערוצי הטלגרם של האויב אפילו כותבים על זה: הם הזמינו אוכל בבית קפה ואחרי שאכלו אותו כולם הורעלו וחלקם מתו, זו ההתנגדות האפקטיבית שממשיכה להיות מופעלת במליטופול גם תחת כיבוש", אמר ראש העיר.

מלחמת אוקראינה רוסיה עכברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד