כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

זעזוע נוסף? משולם נהרי שוקל לפרוש מש"ס

משולם נהרי שוקל לפרוש מש"ס ומהחיים הפוליטיים בכלל, זאת לאור הצבתו במקום לא ריאלי ברשימה לכנסת הבאה • ח"כ נהרי, שזכור משורת חוקים ורפורמות על שמו ושהפך במשך השנים לאחד הח"כים המוערכים במפלגה, מיעט לאחרונה בעשייה פרלמנטרית, זאת לצד ביקורת עליו מצד פעילי השטח • נהרי ל'בחדרי חרדים': "עדיין לא פורש"

משולם נהרי, פלאש90
משולם נהרי, פלאש90

האם ח"כ משולם נהרי יפרוש בימים הקרובים מהחיים הפוליטיים? לבחדרי חרדים נודע כי בימים האחרונים חה"כ משולם נהרי מקיים שיחות עם מקורביו בעניין, זאת לנוכח העובדה כי הוא עתיד ככל הנראה להיות מוצב במקום לא ריאלי ברשימת ש"ס לכנסת.

נהרי, שהחל את דרכו הפוליטית בש"ס בשנת 1999, והפך עם הזמן למטאור בש"ס, רשם שורה של הישגיים פוליטיים ובהם 'חוק נהרי'. גם המשבר בינו לבין שר החינוך דאז יוסי שריד בשעה שנהרי כיהן כסגנו, שדרג את מעמדו בתוך המפלגה ומחוצה לה. בשמו אף נקשרו עלילות גבורה בנושא הבראתה של רשת החינוך של ש"ס.

אחד מפעילי ש"ס הבולטים אמר ל 'בחדרי חרדים': "בשנים האחרונות נהרי הפך לנטל על התנועה. יו"ר התנועה נתן לו אזור לפעילות. המטרה הייתה לחבר את השטח אליו. ולנו הנציגים שיש בעיה יהיה לנו למי לפנות. במהלך השנתיים האחרונות הוא ביקר בעיר שלי רק פעמיים כאשר פעם אחת היה זה בשמחה. בכל פעם שאתה פונה אליו הוא מסביר לך למה לא ניתן לעזור לך".

בשבת הגיבוש שנערכה בצפת לנציגי ש"ס מהרשויות המקומיות, דכה דווקא נהרי לאהדה רבה - מספר נציגים עלו בזה אחר זה וסיפרו כיצד נהרי דאג להם להעברות תקציביות. אולם לעומת אותם נציגים, היו באולם לא מעט ממורמרים.

הקולות מהשטח הגיעו לאוזניו של יו"ר התנועה ח"כ אריה דרעי, שבמהלך החודש האחרון יצטרך לקבל את ההחלטות לגבי הרכב הרשימה.

מבדיקת בחדרי חרדים עולה כי במהלך הקדנציה האחרונה ניתן לומר שנהרי קפא על שמריו. גם בעשייה פרלמנטרית נדיר היה לראות אותו, והוא מיעט לנאום במליאה. נהרי הגיש מספר הצעות חוק בודדות שאף אחת מהם לא עברה בקריאה שנייה ושלישית.

חה"כ נהרי לא אהב שמסקרים את פעילותו הפרלמנטרית, באופן כללי הוא מעדיף להיות רחוק מעיני העיתונאים ומאור הזרקורים, לשם הדוגמה - בכל הקדנציה האחרונה הוא לא שלח הודעה אחת לכלי התקשורת. גם אהדת פטרונו הרוחני הגאון רבי שמעון בעדני חבר מועצת חכמי התורה, הלכה וירדה, ואת מקומו תפס ח"כ יואב בן צור, גם הוא בן לעדת תימן, הנהנה מיחסי קרבה מיוחדים בבית הגר"ש בעדני.

מקורביו של נהרי לא מכחישים כי הוא אכן שוקל את המשך דרכו הפוליטית, אך אומרים כי עדיין מוקדם מלהספיד את האיש.

ח"כ משולם נהרי עצמו הגיב לבחדרי חרדים ואמר כי טרם קיבל החלטה כיצד לפעול. נהרי אמר כי הוא "עדיין לא פורש ולגבי שיבוץ מקומו ברשימה הוא ממתין להחלטת מועצת חכמי התורה".
נהרי משולם שס דרעי פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 80 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד