כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מקורות האנטישמיות

ארגנטינה: מפגינים דורשים לסלק את חברת המים הישראלית מהמדינה

הפעילים גינו את חברת המים הישראלית שנמצאת בבעלות המדינה על רקע מה שהם מגדירים הפרת זכויות האדם בעזה | "עלינו לדון יותר במקורותיו של הסכסוך הזה"

הפגנה פרו-פלסטינית
הפגנה פרו-פלסטינית צילום: צילום מסך

במהלך סוף השבוע האחרון מפגינים התאספו מחוץ לשגרירות הפלסטינית בבואנוס איירס כדי לקרוא להפסקת הלחימה של ישראל בעזה. חלקם החזיקו כרזה המתארת ​​סרט כחול של מים הכלוא מאחורי מנעול ושרשרת. מעל התמונה הודפס באדום גדול הביטוי "פוארה מקורות", הם דורשים כי חברת המים הממשלתית של ישראל, תצא מארגנטינה.

מאז ספטמבר 2022, שבעה מחוזות בארגנטינה חתמו על הסכמים רחבי היקף המעניקים למקורות השפעה משמעותית על אופן הקצאת משאבי המים. עם זאת, ברקע המלחמה, פעילים ארגנטינאים מחפשים למנף את תשומת הלב הציבורית כדי ללחוץ על הממשלה לנתק את הקשרים עם החברה.

"אנחנו מנסים להפיץ את המידע שזה לא רק משהו זר לחלוטין למדינה שלנו, אלא שבמדינה שלנו יש עסק שגורם לסכסוך בפלסטין", אמר פריירה, מארגן ותיק שעובד בלשכה הארגנטינאית של הוועדה לאיכות הסביבה.

"לא ניתן לצפות את עתידה של מקורות בארגנטינה בלי לקחת בחשבון את המצב הנוכחי ואת ההקשר של הסכסוך שם ברצועת עזה", הוסיף, "עלינו לדון יותר במקורותיו של הסכסוך הזה".

 

אנטישמיות חרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד