כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אור ירוק: "כלי רכב בטיחותיים יחסכו למשק כסף רב ויצילו חיי אדם"

הדברים נאמרו בכנס של חברת אלדן. אור ירוק: "הנזק הכלכלי למשק הישראלי מתאונות דרכים נאמד בכל שנה ב-15 מיליארד שקלים, לכן המדינה חייבת לעודד רכישה של כלי רכב בטיחותיים עם אביזרי בטיחות מצילי חיים"

אור ירוק: "כלי רכב בטיחותיים יחסכו למשק כסף רב ויצילו חיי אדם"


עמותת לאחרונה נערך אירוע מיוחד לעובדי חברת השכרת הרכב "אלדן" במלון אלדן בירושלים, בו השתתפה גם עמותת אור ירוק. אל הכנס הגיעו כ- 50 עובדי חברת אלדן ובמהלכו הם העמיקו בעזרת המרצים את נושא הבטיחות והנסיעה הבטוחה.

אילן גרודסקי, מנהל תחום טכנולוגיה ואכיפה בעמותת אור ירוק, סיפר לנוכחים על שיתוף הפעולה המוצלח בין עמותת אור ירוק לחברת אלדן והרצה לנוכחים על טכנולוגיות הרכבים החדשות. הוא הסביר, כי באמצעות אביזרי הבטיחות ושלל הטכנולוגיות החדישות, ניתן אף למנוע תאונות דרכים ובנוסף המכוניות עצמן הופכות לבטוחות יותר, במידה ואכן מתרחשת תאונה.

בנוסף, הרצה אילן על נושא תרופות בנהיגה, במהלך ההרצאה הדגיש למשתתפים כי ישנן תרופות רבות שנטילתן עלולה לסכן את הנהג ואת יתר משתמשי הדרך, משום שהן משפיעות על כשירותו של הנהג לנהוג וכתוצאה על אופן נהיגתו בכבישים.

לאחר מכן, שמעו המשתתפים שתי הרצאות נוספות: האחת, בנושא חקירות עומק בטיחותיות של תאונות דרכים אותה העביר קובי שלו והשנייה הועברה על ידי ניסים בועז, מנהלת הבטיחות של החברה, שנתן למשתתפים את תמונת מצב הבטיחות ברכבי אלדן.

בשנים האחרונות חלה בישראל עלייה מאסיבית בחלקם של כלי הרכב הצמודים בסך-כל כלי הרכב והיקף התופעה בארץ הוא מהגבוהים בעולם המערבי. מתוך סך כל כלי הרכב הפרטיים שעלו על הכביש ב-2013, כ29% היו בבעלות של חברות החכרה (ליסינג) – כמעט אחד מכל שלושה כלי רכב.

עמותת אור ירוק: "הנזק הכלכלי למשק הישראלי מתאונות דרכים נאמד בכל שנה ב-15 מיליארד שקלים, לכן המדינה חייבת לעודד רכישה של כלי רכב בטיחותיים עם אביזרי בטיחות מצילי חיים. התמריץ הכספי כיום הוא זניח ולא מעודד את חברות הליסינג, את חברות ההשכרה ואת הלקוחות הפרטיים להשתמש בכלי רכב בעלי רמת בטיחות גבוהה. מדובר בהשקעה כלכלית כדאית ומוכחת – כלי רכב בטיחותיים יחסכו למשק הישראלי כסף רב וגם יצילו חיי אדם".

אור ירוק תנועה רכב כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד