י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
בצל עסקת החטופים

ח"כ מהליכוד: "אם המלחמה נגמרת עכשיו - לא תהיה ממשלה"

בצל עסקת החטופים והפסקת האש ח"כ ניסים ואטורי אמר כי "אם המלחמה נגמרת עכשיו - לא תהיה ממשלה". ואטורי הוסיף: "אנחנו לא אשמים בכל מה שקרה"

ח"כ מהליכוד: "אם המלחמה נגמרת עכשיו - לא תהיה ממשלה"
ח"כ ניסים ואטורי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת ניסים ואטורי התייחס היום (ראשון) למלחמה הנוכחית מול ארגון הטרור חמאס מעזה, וטען כי "אם המלחמה נגמרת עכשיו אז לא תהיה ממשלה".

בריאיון לערוץ כנסת הוסיף ואטורי על שאלת האחריות למחדל הטבח בעוטף עזה ואמר: "אנחנו לא אשמים בכל מה שקרה, נתניהו לא הולך להביא ידיעות מודיעיניות מהאויב".

כזכור, לפני כשבוע עורר ואטורי סערה כשצייץ בטוויטר כי "ההתעסקות בעניין של יש או אין אינטרנט בעזה מראה שלא למדנו כלום. אנחנו יותר מדי הומניים. לשרוף את עזה עכשיו, לא פחות".

בעקבות ציוץ זה של ואטורי עמודו נחסם. ואטורי אמר ל"חדשות 12": "טוויטר חסמו אותי ואמרו לי למחוק את ההודעה, חשבתי שזה חלק מהתהליך, אבל לא החזירו אותי. הם ביקשו שאני אמחק. נרצחו ילדים קטנים, לא ראיתי שחסמו את ארגוני הטרור במזרח התיכון".

"אני אומר, כן, נשרוף את עזה. יש שם מאה אלף איש, מתוכם מי שנשאר ברובם המוחלט אלה מחבלים, אני לא חושב שזה משהו שעליו צריך לחסום. לא אמרתי לשרוף ילדים כמו שהם שרפו", הוסיף.

עוד אמר: "לשרוף זה לשרוף, זו מלחמה, אנחנו במלחמה. הגנה על מדינת ישראל. מי שרוצה להזדעזע שיסתכל על הסרטונים מ-7 באוקטובר. ראיתי את הסרט בכנסת, כל אב בעולם צריך להזדעזע מדבר כזה. יש שם קטעים שקשה לספוג אותם כבן אנוש, קשה להפנים את הדברים האלה שעלולים לקרות בידי ההולכים על שתיים. אי אפשר לקרוא להם חיות כי חיות טובות יותר מאנשים מתברר".

ואטורי הוסיף על חסימת חשבונו: "חשבתי שזה משא ומתן שאני משלם מחיר כדי לחזור, אבל הם חסמו אותי או השעו. אי אפשר לשנות לי את המחשבות או את הדעה שלי, ישראל צריכה לחסל את הטרוריסטים עד היסוד. מבחינתי אפשר להטביע אותם. טרוריסטים מדברים בשפה אחרת, זו לא השפה שלנו, אנחנו חנונים אירופיים בשבילם, הם מזלזלים בנו".

מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד