כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"הוא התעלם ממני"

הנגידה חשפה: "הבן שלי הפסיד כמעט את כל כספו בביטקוין"

במפגש שקיימה עם סטודנטים אמרה נגידת הבנק האירופאי המרכזי כי למרות שדעתה השלילית על הקריפטו ידועה, הבן שלה החליט להשקיע שם בכל זאת

הנגידה חשפה: "הבן שלי הפסיד כמעט את כל כספו בביטקוין"
צילום איור של ביטקוין צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

נגידת הבנק המרכזי האירופאי אמרה כי למרות כל האזהרות של כל הגופים הפיננסים אודות הסכנות שיש במטבעות הללו, הבן שלה הפסיד כמעט את כל הכסף שהשקיע בקריפטו.

במפגש שקיימה עם סטודנטים בפרנקפורט אמרה עליו כי "הוא התעלם ממני בגדול, שזו זכותו והוא הפסיד כמעט את כל הכסף שהשקיע. כשניהלתי איתו שיחה נוספת בעניין הוא הודה בחוסר רצון שצדקתי". עם זאת היא הדגישה כי לא מדובר בסכום גבוה באופן יחסי.

עוד אמרה כי "כפי שאתם יכולים לנחש, יש לי דעה מאוד לא טובה לגבי קריפטו. אנשים יכולים להשקיע את הכסף שלהם איפה שהם רוצים, אנשים יכולים להתעסק בספקולציות ככל שירצו, אך אנשים לא יכולים להיות חופשיים לקחת חלק במסחר אסור ובפעילות עסקית לא חוקית".

בעבר אמרה על הקריפטו: "כל הזמן אמרתי שנכסי קריפטו הם ספקולטיביים ביותר, ובעלי רמות סיכון גבוהות. הערכתי הצנועה היא שזה לא שווה כלום. זה מבוסס על כלום, אין במקרה זה נכס שמשמש כעוגן להענקת ביטחון. ביום שבו יהיה לנו מטבע דיגיטלי של הבנק המרכזי, כל יורו דיגיטלי, אני אתמוך בו. זה לדעתי שונה מהותית מהדברים האחרים". 

ביטקוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד