י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מוכנה לשלם את המחיר

מפקדת הכלא מצטערת שלא חיסלה את סינוואר

 "יכולתי לחסל אותו כמו כלום, לתת לו ציאניד ולגרום למותו. הייתי מוכנה גם לשבת כמה שנים בכלא כדי שלא יעשה את מה שעשה החלאה הזה". כך אומרת בטי להב, מי שפיקדה על הכלא בו שהה יחיא סינוואר עד לשחרורו

מפקדת הכלא מצטערת שלא חיסלה את סינוואר
יחיא סינוואר צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

תת גונדר בדימוס בטי להט, מפקדת הכלא תל מונד, בו שהה רב המרצחים יחיא סינוואר, מתראיינת בימים האחרונים בצל המלחמה ומכה על חטא שלא עשתה יותר כדי שהוא לא ישוחרר במסגרת עסקת שליט.

באחד הראיונות אתמול - לרדיו 'גלי ישראל' תיארה את האיש הסאדיסט האכזר יחיא סינוואר: "הוא יודע לקרוא את החברה בישראל דרך התקשורת הישראלית עליה לא היה מוותר אף פעם. הוא עוקב באדיקות אחר הפרשנים והלשעברים באולפנים. כואב לי לומר את זה, הוא תכנן הכל ובנה את עצמו מתוך הכלא בישראל".

לדבריה, "יכולתי לחסל אותו כמו כלום, לתת לו ציאניד ולגרום למותו. הייתי מוכנה גם לשבת כמה שנים בכלא כדי שלא יעשה את מה שעשה החלאה הזה", היא אומרת בדיעבד אחרי שהיא מגלה מה מעולל האסיר שגדל במשמרתה והפך למנהיג חמאס ברצועה שעל פיו ישק דבר.

בראיון נוסף אמרה להט: "הוא אדם מאוד מסוכן שתמיד הכין את עצמו להנהגה. גם בתוך הכלא הוא דאג להוציא להורג אנשים שנחשדו כמשת"פים. אבל זה לא רק הוא, השתחררו יחד איתו מרצחים נוספים שבנו את עצמם בבתי הכלא בישראל. צריכים לדעת, אם הוא יישאר בחיים הוא ישחק בנו שנים עם החטופים שישארו אצלו, ואני מקווה שהפעם זה יהיה משהו מוחץ שאף אחד מאנשי החמאס לא ישאר בחיים".

יחיא סינוואר חמאס חיסול מחבל מלחמת חרבות ברזל רדיו גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד