א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
נאלצה להסתתר

תלמידים גילו שהמורה בעד ישראל, התפרעו - והיחידה ללוחמה בטרור הגיעה

מורה פרו-ישראלית נאלצה להסתתר בבית הספר תיכון בקווינס ניו יורק, לאחר שתלמידים השתוללו וצעקו שהם רוצים שהיא תפוטר. מאות ילדים שעטו למסדרונות והשתוללו, קפצו, צעקו והניפו דגלי פלסטין או כרזות

תלמידים גילו שהמורה בעד ישראל, התפרעו - והיחידה ללוחמה בטרור הגיעה
ניידת משטרת ניו יורק צילום: unsplash

מאות ילדים השתוללו במסדרונות בית ספר תיכון בקווינס ניו יורק במשך כמעט שעתיים לאחר שגילו שמורה השתתפה בעצרת פרו-ישראלית, ואילצו את המחנכת המבועתת להסתתר במשרד נעול בזמן שהם ניסו לפרוץ לכיתתה, כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'.

המהומה בבית הספר  התפתחה מעט אחרי השעה 11 בבוקר ביום שני בשבוע שעבר, תלמידים כינו זאת "מחאה" שתוכננה מראש בגין תמונת פרופיל של המורה בפייסבוק שבה נראתה בעצרת פרו-ישראלית בקווינס ב-9 באוקטובר כשהיא מחזיקה כרזה האומרת: "אני עומדת לצד ישראל".

"המורה נראתה מחזיקה שלט של תמיכה בישראל", אמר אחד מאנשי בית הספר. "חבורה של ילדים פתחה צ'אט קבוצתי, לחשוף אותה, לדבר על זה ואז לדבר על לקיים מהומה".

מאות ילדים השתוללו במסדרונות, קראו, קפצו, צעקו והניפו דגלי פלסטין וכרזות.

רבים ניסו להתפרץ לכיתה של המורה בזמן שעובדי בית הספר חסמו את כניסתם. "כולם צעקו שחררו את פלסטין", אמר בכיר בבית הספר לעיתון.  "כולם צרחו שהמורה צריכה ללכת", אמר תלמיד כיתה ט' "הם רוצים שיפטרו אותה".

מנהלי בתי ספר ומשטרת ניו יורק, הגיעו לבית הספר בסביבות השעה 11:20 בבוקר.

משטרת ניו יורק לא רק שלחה שוטרים להשיב את הסדר על כנו, אלא גם הפעילה את המחלקה שלה ללוחמה בטרור כדי לחקור איום אפשרי נגד בית הספר, כך לפי חבר מועצת העיר ג'יימס ג'נארו, שציטט גורמים רשמיים מהמשטרה.

"בין אם זה היה תלמיד אחד או מספר תלמידים שעשו או אמרו משהו, לא משנה מה היה הטריגר, משהו קרה. ואני יודע מהשנים הרבות שלי במועצת העיר שהיחידה ללוחמה בטרור אינה מעורבת אלא אם כן הם מאמינים שזהו מצב חמור", אמר ג'נארו.

 

אנטישמיות ארצות הברית ניו יורק מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד