כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

5 מתנות ממותגות לימי הולדת לעובדים

כאשר אתם מעוניינים לרכוש מתנות לרגל ימי ההולדת של העובדים שלכם, חשוב מאוד שתדעו כיצד לבחור נכון מתנות איכותיות שיוכלו לשמח את העובדים שלכם. ובכן, אחת הדרכים המומלצות ביותר בהן תוכלו לבצע זאת היא חלוקת מתנות ממותגות עבור העובדים שלכם, וזאת בשל מספר יתרונות

5 מתנות ממותגות לימי הולדת לעובדים
מתנות ממותגות צילום: ניקלס בע"מ

רכישת מתנות לעובדים היא אינה עניין של מה בכך שכן, לא סתם מדובר על מסורת עתיקת יומין שנשמרת עד היום - הרי כולם אוהבים לקבל מתנות לרגל יום ההולדת, מאחר ומדובר על מחווה משמחת מאוד שמראה על הערכה עמוקה. ובכן, בתור מעסיקים, מומלץ מאוד לסגל מסורת שכזו גם למשרד שלכם, מאחר וכך תוכלו להרים את המורל של העובדים ולשמח אותם. אמנם, על מנת שתוכלו ליהנות מכל היתרונות הנפלאים הטמונים בדבר, עליכם קודם לדעת כיצד לבחור נכון מתנות לעובדים ומה חשוב לקחת בחשבון לפני שתבצעו את דבר הבחירה. לכן, בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שעליכם לדעת לפני שתרכשו מתנות נהדרות לרגל ימי ההולדת של העובדים שלכם, זאת בנוסף ל-5 דוגמאות נבחרות למתנות נהדרות שישמחו את העובדים שלכם ויעשו להם יום הולדת שמח. 

מתנות ממותגות לעובדים 

כאשר אתם מעוניינים לרכוש מתנות לרגל ימי ההולדת של העובדים שלכם, חשוב מאוד שתדעו כיצד לבחור נכון מתנות איכותיות שיוכלו לשמח את העובדים שלכם. ובכן, אחת הדרכים המומלצות ביותר בהן תוכלו לבצע זאת היא חלוקת מתנות ממותגות עבור העובדים שלכם, וזאת בשל מספר יתרונות: 

  • מתנות שגורמות לעובדים שלכם להתגבש - מתנות ממותגות אינן רק מתנות נהדרות שמשמחות את העובדים שלכם, אלא גם מדובר על מתנות שביכולתן לגרום לעובדים שלכם להתלכד ולהתגבש יחדיו בסביבת העבודה. למעשה, לוגו החברה שלכם שמופיע בצורה ססגונית ומושכת על גבי המתנה הייחודית שרכשתם עבור עובד מסוים גורמת לאותו עובד לאהוב את הלוגו ובכך בעצם לפתח יותר מחויבות וזיקה למקום העבודה. כאשר מספר עובדים מקבלים מתנות כאלו בו-זמנית, סביר להניח כי הדבר יגרום להם לאהוב יותר את מקום העבודה, בדיוק כפי שתג יחידה הוא מקור לגאווה וליכוד עבור צוות בצבא.
  • פרסום חינמי עבור בית העסק שלכם - אין ספק כי האופן שבו מתנות ממותגות גורמות לעובדים שלכם להתגבש הוא יתרון מרכזי, אך חשוב מאוד לציין כי הוא אינו היחידי. למעשה, מתנות ממותגות יכולות גם לתרום לכם בתור המעסיקים, מאחר והן מהוות מעין פרסום חינמי עבור החברה או הארגון שלכם. אין זה משנה אם רכשתם עבור העובדים שלכם קפוצ'ון ממותג, מעיל ממותג או אפילו תיק ממותג - כאשר העובדים שלכם ילכו בחוץ וישתמשו במתנה הנהדרת הזו, כל אותם עוברי אורח שיבחינו בהם יוכלו לראות את הלוגו הססגוני והמרשים ובכך בעצם יגדל העניין הציבורי סביב החברה או הארגון שלכם. 

מתנות ממותגות לימי הולדת של עובדים - הדוגמאות הנבחרות 

  • קפוצ'ון ממותג - אחת המתנות הטובות ביותר שתוכלו לרכוש עבור העובדים שלכם כאשר מדובר על מתנות יום הולדת ממותגות היא ללא כל ספק קפוצ'ון ממותג. למעשה, העובדים שלכם יוכלו ליהנות כך מפריט לבוש מחמם, איכותי ונוח במיוחד לתקופת החורף, כאשר על גבו מוטבע לוגו החברה שלכם. 
  • מעיל ממותג - על ידי רכישת מעיל ממותג לעובדים שלכם, לא רק שתוכלו לפרסם את החברה שלכם בכל מקום אליו ילכו בחורף, אלא גם תוכלו לדאוג שלעובדים שלכם תמיד יהיה חם ונעים בזכות המעיל האיכותי והמחמם שתרכשו במיוחד עבורם לרגל יום ההולדת, זאת בנוסף ללוגו שיופיע בצורה מרשימה על גב המעיל. 
  • ערכת חורף ממותגת - כאשר מדובר על עובד שיום ההולדת שלו חל במהלך תקופת החורף הקרה, בחירה נהדרת תהיה לרכוש עבורו שלכם ערכה מדהימה אשר כוללת מספר מוצרים ממותגים במיוחד לחורף. תוכלו לכלול בערכה פריטים כמו כפפות או צעיפים ממותגים, ואפילו תוכלו להוסיף גם תרמוס ממותג. 
  • ערכת קיץ ממותגת - עבור עובד שיום ההולדת שלו חל בקיץ, תוכלו לרכוש ערכת קיץ ממותגת ולהכין אותה בעצמכם. תוכלו לכלול בערכה פריטים נהדרים כמו מטקות ממותגות, כפכפים ממותגים ואפילו גם בגד ים ממותג. 
  • תיק הרשל ממותג - בחירה מומלצת לא פחות תהיה לרכוש עבור העובדים שלכם תיק הרשל עם מיתוג. מדובר על תיק איכותי ופונקציונלי במיוחד שכולל הרבה מאוד מקום לאחסון, כך שהוא גם שימושי מאוד לשעות העבודה. נוסף על כך, הוא מגיע במגוון רחב מאוד של תצורות, כך שתוכלו לבחור עבור כל עובד תיק מיוחד ולהתאים אותו לסגנון האישי שלו.
צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד