א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בפתח ישיבת הסיעה

לפיד במתקפה: "אם נתניהו היה הגון הוא היה מתפטר"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף את הממשלה בפתח ישיבת הסיעה ואמר: "נתניהו וסמוטריץ' ממשיכים את מופע האטימות שפירק את המדינה". ליברמן: "אנחנו משלמים מחיר אדיר על העסקה וזה מחיר ההפקרות של הממשלה הזו"

לפיד במתקפה: "אם נתניהו היה הגון הוא היה מתפטר"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד צילום: מתוך הסרטון

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום (שני) בפתח ישיבת סיעת 'יש עתיד' את הממשלה ואמר: "נתניהו וסמוטריץ' ממשיכים את מופע האטימות שפירק את המדינה הזו מבפנים עד ה-7 לאוקטובר. ממשיכים להעביר את הכסף לצרכים פוליטיים. כסף שיכול היה לשמש את צה"ל, שיכול היה לשמש את המפונים, שיכול היה לעזור לכלכלה שנמצאת בקריסה".

לפיד הוסיף: "אני פונה לכל שרי הממשלה, לכל חברי הקואליציה, אתם חתומים על הכספים האלה. זה לא מספיק להתראיין נגד זה. יש לכם את הכוח לעצור את זה. תלחמו, אל תתנו לזה לקרות. אתם לא יכולים לעשות את זה לאזרחי ישראל".

לפיד האשים את נתניהו ואמר: "במשמרת של הממשלה הזו, במשמרת של ראש הממשלה נתניהו, קרה לנו האסון הגדול ביותר. אם נתניהו היה בן אדם הגון - הוא כבר היה הולך הביתה. כבר היה מתפטר. אם לשרים שלו היה אכפת מאזרחי ישראל - הם היו דורשים ממנו ללכת".

יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור התייחס בפתח ישיבת הסיעה להסכם הפסקת האש תמורת החטופים ואמר: "אנחנו משלמים מחיר אדיר על העסקה וזה מחיר ההפקרות. ממשלה שהפקירה את תושבי הדרום ואת הצעירים שבא למסיבה".

ליברמן הוסיף: "מטרות המלחמה הוגדרו באופן ברור, אני לא מכיר שמישהו שינה את יעדי המלחמה. אנחנו נדרוש גם לדרוש להשלים את יישום 1701 בצפון".

ליברמן הבהיר כי "אצטרף לממשלה רק בשביל להיות במוקד קבלת ההחלטות". הוא תקף את התקציב שאמור להיות מועבר בממשלה וכינה אותו "הרסני".

 

יאיר לפיד מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד