כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סוד ששווה לכם כסף

מומחי נובה משכנתאות: האפשרות שאולי לא ידעתם על איחוד הלוואות

יש לכם גם הלוואות וגם משכנתא? קבלו את האפשרות שלא בטוח שידעתם! מומחי נובה משכנתאות מגלים סוד ששווה לכם כסף

מומחי נובה משכנתאות: האפשרות שאולי לא ידעתם על איחוד הלוואות
כסף צילום: Nati Shohat / Flash 90

יש לכם גם הלוואה וגם משכנתא? הגיע הזמן שתכירו את האופציה של 'איחוד הלוואות' שעשויה לחסוך לכם מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה.

ראשית, בואו נבדיל בין 'הלוואה' לבין 'משכנתא'. הלוואה תינתן בד"כ בריבית גבוהה יותר ואילו משכנתא כנראה בריבית נמוכה יותר, זאת בשל העובדה שהנכס במשכנתא משמש כבטוחה לבנק (במידה והלקוח לא יפרע את ההלוואה ).

ישנם לקוחות שיכולים לקבל הלוואת משכנתא לטובת סגירת ההלוואות הקיימות להם בריבית נמוכה באופן משמעותי מהריבית הקיימת להם היום.

שימו לב, ביכולתכם לקחת את ההלוואה ולהפוך אותה למשכנתא על ידי כך שאתם מאחדים את כלל ההלוואות. כך תרוויחו ריבית נמוכה בנוסף לפריסת תשלומים שתקל על העובר ושב ותיתן לכם אוויר לנשימה.

התוצאה: חיסכון של אלפי שקלים בשנה ושקט נפשי. שווה לא?!

חשוב לציין כי הבנקים יציעו לכם מספר מסלולים על מנת לאחד את כלל ההלוואות שלכם לאחת, ולכן כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מהו תמהיל המסלולים הטוב ביותר לאיחוד הלוואות ע"מ ולמקסם את פוטנציאל החיסכון.

‘נובה משכנתאות’ מספקת שלל פתרונות פיננסיים בעולם המשכנתאות  והמימון , עם ליווי מקצועי ואישי לכל אורך הדרך. השירות, הניסיון ואיכות היועצים של החברה יסייעו לך לבצע עסקאות פיננסיות משמעותיות ולעבור בצורה חלקה את כל שלבי העסקה.

אנו ב’נובה משכנתאות’ נדאג להובילך בדרך הבטוחה לחסכון כספי משמעותי, הבנה מלאה של סעיפים כלכליים בחוזים וייעוץ כללי, לכל אורך שלבי התהליך.

במקביל לליווי האישי והייעוץ הפיננסי, מומחי נובה משכנתאות יסייעו לך לא רק לחסוך כסף רב לשנים הבאות אלא גם לתכנן מראש את התנהלותך הכלכלית העתידית.

רוצה שאנחנו נבדוק לך איזה מסלול הכי טוב לאיחוד הלוואות בתקופה הנוכחית? לחץ כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!