כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

שינוי ארגוני בתנובה: חטיבות החלב והמזון ימוזגו

ע. גרוס שון תקודם למשנה למנכ"ל תנובה ותנהל את החטיבה המאוחדת; דני פרץ ימונה לסמנכ"ל תפעול חטיבת החלב והמזון וינהל את כל מחלבות ומפעלי הקבוצה

שינוי ארגוני בתנובה:  חטיבות החלב והמזון ימוזגו
גדי קוניא צילום: רמי זרנגר

גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה: שינוי מבני, שיבטיח את המשך הצמיחה של כלל פעילות הקבוצה

דירקטוריון תנובה אישר  מבנה ארגוני חדש, אשר יכלול מיזוג של פעילות חטיבת המזון וחטיבת החלב תחת חטיבה עסקית אחת וחטיבה תפעולית אחת. ענת גרוס שון, תמונה למשנה למנכ"ל הקבוצה ומנהלת חטיבת החלב והמזון המאוחדת; דני פרץ, ימונה לסמנכ"ל התפעול של חטיבת החלב והמזון המאוחדת. בנוסף, מערך הרכש של הקבוצה יאוחד לרכש קונצרני תחת חטיבת שרשרת אספקה, בהובלת שגיא שויפלד.

גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה: "תנובה, קבוצת המזון הגדולה בישראל, משלימה  מהלך שינוי מבני, שיבטיח את המשך הצמיחה של כלל פעילות הקבוצה לשנים הקרובות, תוך יצירת סינרגיה חזקה יותר בתוך הקבוצה, המותאמת לאתגרי השנים הבאות"

ע. גרוס שון, ששימשה עד כה כמנכ"לית חטיבת החלב, תוביל בין היתר את האסטרטגיה העסקית של חטיבת החלב והמזון המאוחדת, את מנועי הצמיחה של הקבוצה לשנים הקרובות ופיתוח קטגוריות חדשות וקיימות, לרבות תחום תחליפי החלבון. בחטיבה המאוחדת ייכללו כל מותגי החלב והמזון, לרבות תנובה, GO, אלטרנטיב, יופלה, פיראוס, מאמא עוף, סנפרוסט, מעדנות ועוד. 

דני פרץ, ששימש עד כה כסמנכ"ל תפעול חטיבת החלב, יוביל בין היתר את ניהול הייצור בכל חמש המחלבות (רחובות, אלון תבור, אלטרנטיב, טנא נגה ותל יוסף) וארבעת מפעלי המזון של הקבוצה (סנפרוסט, מעדנות, תנובה גליל ואוליביה), לרבות אגף האיכות הקונצרני ואגף הנדסה וטכנולוגיה מאוחד;

גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה: "אני מבקש להודות לאלי בן לולו, אשר ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל חטיבת המזון, על תרומתו הרבה לאורך השנים לבנייתם וצמיחתם של כמה ממותגי הדגל של הקבוצה. אלי ימשיך ללוות אותנו בתנובה. אני מאחל הצלחה רבה לענת ודני בתפקידיהם החדשים".

תנובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד