י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מוכיח את עצמו

ה"פטנט" שיעזור לכם לשלוט בלימודי הדיינות והרבנות

שיטת לימוד חדשה-ישנה מאפשרת לכל אחד לסיים בזמן קצר ביותר את לימודי הרבנות או הדיינות ולהגיע להישגים לימודיים ואף לפרנסה מכובדת • רבים מספרים כי השיטה איפשרה להם לזכור חומר רב

ה"פטנט" שיעזור לכם לשלוט בלימודי הדיינות והרבנות
לומדים וזוכרים צילום: יח"צ

מכון תורת המשפט מבית מל"מ מקיים מזה שנים רבות קורסים ללימוד הוראה ודיינות. בוגרים רבים של מכון תורת המשפט כבר ממלאים תפקידים תורניים כרבנים. יש מהם שאף מונו לתפקידים שונים דוגמת רבני בתי כנסת, רבני קהילות, רבני שכונות ועוד.

שיטת הלימוד הייחודית של מל"מ ללימוד רבנות ודיינות כבר קנתה לה שם בקרב אברכים ותלמידי חכמים בארץ ובתפוצות. שיטת הלימוד המבוססת על שש נקודות עיקריות, פותחה במשך שנים על־ידי מגידי השיעורים של מל"מ והוטמעה לאורך קורסים רבים להוראה ודיינות שנערכו במסגרת מכון תורת המשפט.

ייחודה של השיטה נעוץ ב"פטנט" התמצות, השינון והזכירה שמאפשר לאחוז גבוה (כמעט 100%) מבוגרי הקורסים של מל"מ, לעבור בהצלחה את מבחני הרבנות הראשית בדרך לקבלת תעודת הוראה (יורה-יורה) או תעודת דיינות (ידין-ידין).

רוצים ללמוד רבנות ודיינות ולצלוח בקלות את הבחינות במסגרת הרבנות? לחצו כאן עכשיו>>

אליהו, כיום רב בית כנסת באחת השכונות החדשות, מספר: "בגלל שתמיד פנו אלי בשאלות הלכתיות כי מסרתי שיעור בשולחן ערוך בבית הכנסת, החלטתי שהגיע הזמן שאלמד את החומר בצורה מסודרת. חמי ואבא שלי דחפו אותי להיבחן ברבנות ולהוציא תעודה. חיפשתי מסגרת שתאפשר לי גם להמשיך את הלימודים שלי בכולל וגם להצליח בבחינות ומצאתי את שיטת שש הנקודות של מל"מ. מהרגע הראשון הבנתי שזו השיטה הכי טובה בשבילי. עברתי את כל המבחנים בפעם הראשונה ובזכות זה התחלתי ללמוד עכשיו דיינות. זו שיטה שעוזרת ללמוד בקלות אפילו שמדובר בכמות של חומר לימודים שיש בו הרבה פרטים".

שלומי שעוסק לפרנסתו בהרכבת מזגנים ולומד מדי ערב בכולל ערב, מספר: "החלטתי ללמוד ממש רבנות אחרי ששאלו אותי בבית שאלות הלכתיות ולא ידעתי מה לענות. שאלתי את עצמי איך יכול להיות שאני לא יודע הלכות ואני צריך לשאול את הרב איפה לחפש בשו"ע. לקח קצת זמן עד שגמלה בלבי החלטה שאני משיג תעודת רב מהרבנות הראשית. השיטה של מל"מ אפשרה לי ללמוד בראש שקט. רק יום בשבוע במשך שלוש שנים ועברתי בקלות את כל המבחנים. אני ממשיך להתקין מזגנים אבל היום אני יודע את ההלכות ושמח שאני זוכר את החומר לפרטים אפילו שכבר עברו שנתיים מאז שנבחנתי עליו".

מכון 'תורת המשפט' מבית מלמ צבר שנות ניסיון רבות של הוראת רבנות ודיינות עם כמעט מאה אחוזי הצלחה במבחני הרבנות הראשית באמצעות שיטת לימוד חדשנית שהוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. השיטה מאפשרת לכל אחד ללמוד רבנות ודיינות בקלות ובמהירות בלימוד של יום אחד בשבוע בלבד. מה שמאפשר גם לאנשים עסוקים במיוחד להשלים את המשימה ולקבל תעודה.

רוצים ללמוד רבנות ודיינות ולצלוח בקלות את הבחינות במסגרת הרבנות? לחצו כאן עכשיו>>
או השאירו פרטים>>

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד