כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

פרוש מסביר: מדוע הפריימריז זו הדרך הנכונה?

מאיר פרוש הציג את התפיסה הדמוקרטית של שלומי אמונים: "אין לנו דרך אחרת כדי להכריע, אין ברירה אחרת למי שחפץ חיים"

מאיר פרוש אמש בכינוס שלומי אמונים. צילום: אלי סגל
מאיר פרוש אמש בכינוס שלומי אמונים. צילום: אלי סגל

"אין ספק שנציג שחייב להיבחר, מרגיש הרבה יותר מחויב", כך אמר ח"כ מאיר פרוש בכינוס פעילים אמש (א').

"כל נציג שנשלח לכנסת צריך שתהיה לו הסכמה ממועצת גדולי תורה, אבל כדי שהציבור ירגיש יותר קשור ויותר מחובר לנציג שמייצג אותו, רצוי וראוי שהנציג יעבור בחירה, כך אמר אמש ח"כ פרוש בכנס שלומי אמונים שהתקיים אמש.

"אני מצהיר", הוסיף, "כי גם אני מחובר לשלוחי ולצרכי הכלל והפרט, אני מבקש להיות מחובר ומקושר לשלוחי, לקהילות ולחוגים שיבחרו בי בבחירה מחודשת.

"בנוסף לכך הנציגות של שלומי אמונים ברשויות המקומיות מתרחבת ומסתעפת, הייצוג שיש לחצרות השונות בקרב הנציגים המוניציפאליים הוא מדהים, ואין לו אח ורע בשום מסגרת אחרת.

"לאלו אשר נמצאים כאן זה לגמרי מיותר להסביר עד כמה זה חשוב שלציבור שלנו תהיה נציגות בכל מקום. וככל שהנציגות מסתעפת נוצרים ויכוחים ואין דרך להכריע מבלי בחירות. קשה להכריע בין יהושע פולק ליוסי דייטש בירושלים, בין דוד וינר לשמעון גולדברג ואברהם נחמן פרנקל בבית שמש, וכן ההכרעה של מאיר רובינשטיין שהכריע ברוב גדול בביתר, וההכרעה הברורה באשדוד.

"באותם רגעים קשים מלבד למה שהתחייבתי לפני שנתיים הכרזתי על עצמי שלקראת הבחירות לכנסת אני אבקש להעמיד עצמי לבחירה מחודשת.

"אם חפצי חיים במובן הפוליטי אנו חייבים הליך דמוקרטי. אני פונה ומבקש לאשר את העיקרון ומרשה לעצמי לומר שממני יראו וכן יעשו".

צפו: כך עבר התקנון פה אחד בשלומי אמונים
פרוש שלומי אמונים בחירות כנסת פעילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד