כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
התיעוד המצמרר ושחזור הניצול

עובד החנות שתועד בורח מהמחבלים: "חשבתי שזה נגמר"

בר, עובד חנות 'יילו', הצליח לחמוק ממחבלי חמאס בנס יחד עם חברו לעבודה - הבדואי: "המחבל הגיע כמה צעדים לפני המקרר, הוא ראה דלת אפורה ופשוט המשיך" | נחמני משחזר שלב אחרי שלב, עד לשחרור מהמקרר שלמזלו לא פעל

עובד החנות שתועד בורח מהמחבלים: "חשבתי שזה נגמר"
המחבלים בחנות צילום: מצלמת אבטחה

בר נחמני, עובד חנות הנוחות 'יילו' בתחנת הדלק בצומת מגן, תועד במצלמת אבטחה כשהוא נמלט עם חברו ממחבלי חמאס ב-7 באוקטובר בסרטון שהתפרסם ביומיים האחרונים. השניים הצליחו להינצל לאחר שהתחבאו בחדר הקירור של החנות.

נחמני סיפר בריאיונות לכאן רשת ב' ול'כאן 11' מדוע התחבאו דווקא שם: "ניסינו לברוח בכל מיני דרכי מילוט אבל הכול היה סגור, אם אתה הולך ימינה או שמאלה יורים בך. הבחור שלידי גילה תושייה רבה, הוא פתח מהר את חדר הקירור ושמענו את המחבלים מדברים ביניהם".

נחמני הדגיש כי המחבלים היו יכולים לפתוח את חדר הקירור בכל רגע ובנס לא הבחינו בו ובעובד הנוסף. "המחבל הגיע כמה צעדים לפני המקרר, הוא ראה דלת אפורה ופשוט המשיך". עוד הוא תיאר מה שמעו במהלך שהותם בחדר הקירור: "שמענו דיבורים בערבית, הבחור שהיה איתי הוא בדואי, והוא מבין את השפה -הוא אמר לי שהם אומרים 'איפה הם? אנחנו רוצים להרוג אותם'".

במהלך שהותם במקום, נחמני התקשר למנהל החנות והפציר בו להזעיק את כוחות הביטחון: "הם הגיעו די מהר, התחבאנו במקרר שעה וחצי ושמענו קרב יריות מתנהל. חיילים באו לחלץ אותנו והבנו שזה שדה קרב ושאי אפשר לצאת משם - נשארנו שם עד חמש בבוקר". נחמני תיאר כיצד חש כשצפה בתיעוד מהאירוע: "כשהסתכלתי על זה חייכתי, כי הבנתי שהם לא הצליחו לתפוס אותי".

חדירת מחבלים חמאס מלחמת חרבות ברזל תחנת דלק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד