כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"האש תתחדש"

ברקע הביקורת: נתניהו על אמ"ן "עושים עבודת קודש"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר באמ"ן ואמר: "אנחנו מחויבים להשלים את המשימות שלנו, עזה לא תחזור להיות מה שהיא הייתה". גנץ: "אחרי הפסקת האש – תתחדש אש"

ברקע הביקורת: נתניהו על אמ"ן "עושים עבודת קודש"
ראש הממשלה נתניהו באמ"ן צילום: חיים צח / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) ביחידת אמש"ט (איסוף מסמכים ושלל טכני) של אמ"ן, במחנה גלילות והתייחס למאמצים להביא לשחרור חטופים נוספים: "עד עכשיו אנחנו שחררנו 74 חטופים, מהם 50 ילדים ונשים שהיו במתווה המקורי. אנחנו מחויבים להשלים את המתווה הזה ולהביא לשחרור כל חטופינו - נשים וילדים, ובהמשך - כולם, בלי יוצא מן הכלל".

ברקע הביקורת על אגף המודיעין אמר נתניהו: "אני מבקר פה עכשיו ביחידה של אמ"ן, היא עושה עבודת קודש. חושפת הרבה מאוד. מה שאנחנו רואים זה דבר מדהים - אנחנו רואים בעצם שהתושבים, האזרחים בעזה למעלה מגנים על כל הטרוריסטים למטה. הם בנו עיר תת-קרקעית להגן על עצמם ומקריבים את האזרחים למעלה. זה בדיוק הפוך מצבא ההגנה לישראל. צבא ההגנה לישראל זה חיילים שמגנים על אזרחים, פה זה אזרחים שמגנים על טרוריסטים. ואת זה אנחנו נחשוף לעולם ביתר שאת, כי צריך להבין מול מה אנחנו עומדים".

ראש הממשלה הבהיר: "אנחנו מחויבים להשלים את המשימות שלנו - שחרור כל החטופים, חיסול ארגון הטרור הזה מעל הקרקע ומתחת לקרקע, וכמובן שעזה לא תחזור להיות מה שהיא הייתה ולא תהווה איום על מדינת ישראל".

יו"ר המחנה השר בני גנץ אמר בסיור בדרום: "מדינת ישראל נחושה להמשיך ולנצח במלחמה הזו כדי שכולם יוכלו לחזור לפה ולכל מקום. אנחנו נמצאים בימים שבהם אנחנו פועלים להשבת כל אחת ואחד שאפשר להחזיר מהשבי – ונמשיך להפעיל את כל האמצעים כדי שכולם יחזרו לבתיהם".

גנץ הבהיר: "אחרי הפסקת האש – תתחדש אש. כל קבינט המלחמה מאוחד בעמדה הזו. אין אופציה אחרת. אנחנו נערכים לשלבים הבאים במלחמה, ולהרחבת התמרון בכלל רצועת עזה. לא תהיה שום נקודה שתהיה עיר מקלט למחבלים ולראשי חמאס. אנחנו מחויבים לביטחונם של תושבי הדרום והצפון ולכל אזרחי ישראל, ואנחנו לא חוזרים עד שמבצעים".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל בני גנץ עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד