י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בשל סכסוך: ירה מנשק צה"לי סמוך לגן ילדים

כתב אישום נגד תושב הדרום שירה באזור גן ילדים בנשק שקיבל במהלך המילואים

ארכיון
ארכיון צילום: דובר צה"ל

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד כרם עתאיקה (22) מרהט, לאחר שבשל סכסוך ירה מנשקו באזור גן ילדים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד רפאל אביב מפרקליטות מחוז דרום, לפני כעשרה ימים הגיעה אחותו של עתאיקה לאסוף את ילדיה מהגן. במקום החל ויכוח סביב המחלוקת הנוגעת למשמורת על הילדים, ובמהלכו הגיע גיסה של האחות למקום.

ברגע שנודע לעתאיקה, על ההתחרשות בגן הילדים, לקח את הנשק, שקיבל במהלך שירות המילואים שלו, והגיע למקום. עם הגעתו יצא מרכבו וירה צרור של ארבעה כדורים באוויר בסמוך לגן הילדים. בתגובה אמר הגיס לעתיאקה "אתה יורה על גן ילדים, אתה לא גבר" בתגובה כיוון עתאיקה את הנשק לכיוון רגלו של הגיס, שעמד בסמוך לשער הגן, וירה כדור אחד אשר פגע ברצפה בסמוך לרגלו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציין עו"ד אביב " אם לא די במתואר, הרי שיש לייחס חומרה יתרה לעובדה כי הנשק בו השתמש המשיב ניתן לו ע"י צה"ל, והוא הגיע למקום כשהוא לובש מדים באופן חלקי (מכנסי מדים). המשיב ניצל את האמון שניתן לו ע"י המדינה, בכך שהפקידה נשק בידיו, ובחר להשתמש בו למטרות פסולות, להטיל מורה על אחרים ואף לנסות ולפגוע באמצעות נשק זה באדם אחר."

נשק ירי מילואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד