כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
נאבק באנטישמיות

משפיען רשת מתימן הפך לפעיל הסברה פרו ישראלי

משפיען הרשת התימני, לואי אחמד, שנולד בצנעא וחונך לשנוא יהודים, הפך לפעיל הסברה פרו ישראלי. בימים האחרונים הוא הגיע לכיכר החטופים בתל אביב. "איפה שגדלתי בתימן, מעולם לא לימדו אותנו על השואה" סיפר. "הכחישות את השואה"

משפיען רשת מתימן הפך לפעיל הסברה פרו ישראלי
לואי אחמד בביקור בקיבוצים שנחרבו צילום: צילום מסך טוויטר

משפיען הרשת התימני, לואי אחמד, שנולד בצנעא וחונך לשנוא יהודים, הפך לפעיל הסברה פרו ישראלי. הוא מספר על ילדותו בתימן ועל החלומות שלו, בביקור בישראל הוא סייר בקיבוצים שחמאס החריב בעטוף עזה, ומנסה להסביר לעוקביו את האמת לגבי הסכסוך הישראלי פלסטיני. הוא סיפר לרועי קייס ויואב זהבי בכאן חדשות על חייו הקודמים ועל פעילותו למען ישראל.

בחשבון ה-X שלו הוא סיפר על ילדותו שהתאפיינה בהרבה שנאת ישראל: "איפה שגדלתי בתימן, מעולם לא לימדו אותנו על השואה. אם מישהו שאל על כך, נאמר לו: "השואה לא קרתה, זו רק תעמולה יהודית. אבל היינו רוצים שזה יקרה".

"למדתי על השואה כשעברתי לשוודיה כשהייתי בן 20. למרבה הצער, השנאה הארסית הזו כלפי יהודים באה לידי ביטוי ברוב בתי הערבים והמוסלמים כיום, אפילו במערב. אותם אנשים שלומדים ש"השואה לא התרחשה, אבל היינו רוצים שזה יקרה" הם אותם אנשים שמכחישים או ממזערים את הטבח ב-7 באוקטובר. אותם אנשים שלומדים ש"השואה לא קרתה, אבל הלוואי והיא הייתה", הם אותם אנשים שמאמינים שחמאס הם "לוחמי חופש". אותם אנשים שלומדים ש"השואה לא קרתה, אבל הלוואי והיא הייתה", הם אותם אנשים שקוראים לעשות ליהודים היום "רצח עם". אותם אנשים שלומדים ש"השואה לא קרתה, אבל הלוואי והיא הייתה" הם אותם אנשים שלא מבינים למה ליהודים יש זכות להגן על עצמם" כתב.

הוא כתב לאחר הביקור בעוטף עזה: "אני לא מוצא את המילים לתאר את מה שאני רואה. תארו לעצמכם אם המשפחה שלכם גרה בכפר הזה, וחמאס שרף אותו, ערף את הראש של סבתא שלכם וחטף את ילדיכם, איך הייתם מגיבים?".

 

חמאס יישובי עוטף עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד