ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הוקרה לפוטין

דיווח: שתי חטופות ישראליות בעלות אזרחות רוסית צפויות להשתחרר היום

גורם ישראלי מאשר כי 2 חטופות ישראליות בעלות אזרחות רוסית ישוחררו היום "כאות הערכה לנשיא רוסיה" | זאת בנוסף ל-10 חטופים נוספים שכלולים בפעימה

דיווח: שתי חטופות ישראליות בעלות אזרחות רוסית צפויות להשתחרר היום
ולדמיר פוטין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חמאס ישחרר היום חטופים ישראלים בעלי אזרחות רוסית כמחווה לפוטין, זאת מלבד העשרה שישוחררו במסגרת העסקה. זאת ברקע הדיווחים על כך שהנשיא פוטין דרש מהחמאס לשחרר אזרחים ישראליים רוסים שנחטפו לעזה. בכיר חמאס בחו"ל, מוסא אבו מרזוק אמר כי היום ישוחררו שני חטופים ממוצא רוסי מחוץ לעסקה, זאת "כאות הערכה לנשיא רוסיה, פוטין".

רוני קריבוי, אזרח רוסי שנחטף ב-7 באוקטובר, שוחרר לאחר דרישה רוסית. חטיבת אל-קסאם של חמאס הודיעה, כי נשיא רוסיה ביקש את שחרורו של קריבוי. בהודעה נכתב: "גדודי אל-קסאם מסרו עצור בעל אזרחות רוסית לצלב האדום לאחר התערבות נשיא רוסיה".

סוכנות הידיעות הממלכתית הרוסית 'טאס' דיווחה כי חמאס "יותר משמח להיענות לבקשת הנשיא פוטין בגלל התמיכה של מוסקבה בפלסטין".

לאחרונה ארגון חמאס פרסם הודעה בה הוא מברך את "המאמצים הבלתי-נלאים של רוסיה לעצירת המתקפה של ישראל ברצועת עזה", כך דיווחה רשת CNN. עוד דווח כי בהודעת החמאס מובעת הערכה לעמדתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בנוגע "למתקפה הציונית המתמשכת נגד עמינו. פוטין דוחה את המצור בעזה, את ניתוק הסיוע ואת המתקפה המכוונת נגד אזרחים".

ולדימיר פוטין חמאס חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד