ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"הוא שתק"

יוכבד ליפשיץ פגשה את יחיא סינוואר והטיחה בו שאלה קשה

ליפשיץ, ששוחררה לפני כחודש משבי החמאס, סיפרה כי פגשה את סינוואר במנהרה תת-קרקעית בעזה ושאלה אותו מדוע הוא פוגע בישראלים שתמכו כל השנים בשלום

יוכבד ליפשיץ פגשה את יחיא סינוואר והטיחה בו שאלה קשה
מסוק צה"ל עם חטופים מעזה צילום: פלאש 90

בין הנוכחים אמש (שלישי) בעצרת למען שחרור החטופים מול הקריה בתל אביב, הייתה גם יוכבד ליפשיץ בת ה-85, ששוחררה משבי חמאס לפני כחודש, אך בעלה עודד נותר בשבי.

לאחר הפרסום השבוע על מפגש של מנהיג חמאס יחיא סינוואר עם חטופים באחת המנהרות, שם הבטיח להם שלא יאונה להם רע, חושפת ליפשיץ שהייתה באותו מפגש, ואף אמרה למנהיג חמאס את דעתה.

"סינוואר היה אצלנו 3-4 ימים אחרי שהגענו", סיפרה ליפשיץ ל'דבר', "שאלתי אותו איך הוא לא מתבייש, לעשות דבר כזה לאנשים שכל השנים תמכו בשלום? הוא לא ענה. שתק".

"אני פה כדי להפגין. להחזיר את עודד שלי הביתה", אומרת ליפשיץ, שעמדה בהפגנה לצד נכדה דניאל, "אנחנו נמשיך להפגין עד שכל החטופים יחזרו".

יוכבד ליפשיץ נחטפה מקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר. כעבור שבועיים וחצי היא שוחררה משבי חמאס, יחד עם נורית קופר. למחרת השחרור היא השתתפה במסיבת עיתונאים וסיפרה על חוויותיה מהשבי: "הלכנו קילומטרים בתוך רשת מערות שנראתה כמו רשת קורי עכביש". סיפרה. בהמשך טענה כי זכתה ליחס טוב בשבי ועוררה סערה.

יוכבד ליפשיץ יחיא סינוואר מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד