כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרבי מבאבוב בארץ: בויז'ניץ הרחיבו את ההיכל

האדמו"ר הפתיע את חסידיו, והגיע לביקור בכורה בארץ • היכל הטישים בויז'ניץ הורחב, והרבי הורה: דרכי נועם עם המצלמים

האדמו"ר מבאבוב. צילום: מגזין 'א בליק'
האדמו"ר מבאבוב. צילום: מגזין 'א בליק'

לכבוד ביקור הבזק של האדמו"ר מבאבוב בישראל, לרגל שמחת נישואי נכדת גיסו הרה"צ רבי יעקב ישראל ישורון מייזליש, רב קריית באבוב בבת ים, ונכדת הגאון רבי מנחם ארנסטר ראש ישיבת ויז'ניץ - הורחב היכל הטישים בקרית ויז'ניץ בבני ברק.

התכנון המקורי היה לערוך חתונה רגילה ב'היכל', בהשתתפות מאות חסידים, אך לאחר שנודע על ביקורו של האדמו"ר מבאבוב לשמחה, השתנו התכוניות ובחסידות שינו את סדרי החתונה והציבו מקומות אף למאות חסידי באבוב שישתתפו גם הם בשמחה.

האדמו"ר מויז'ניץ עצמו, האוסר לצלם תמונות בתוך חצר החסידות, התבטא ואמר לשואלים כי באם יצלמו כעת יש לנהוג בדרכי נועם, ולא לצעוק או לבזות את המצלמים.

האדמו"ר מבאבוב הצפוי לבקר בישראל לביקור מלכותי ראשון, יגיע בט"ו בשבט הקרוב יחד עם אלפי חסידיו מכל רחבי העולם לביקור בכורה מאז הוכתר לכהן כאדמו"ר מבאבוב. האדמו"ר הפתיע את חסידיו עם ביקור הבזק.

הבוקר נחת האדמו"ר בשדה התעופה, משם נסע לבית האכסנייה בסביון. בשעה 14:00 בצהריים תתקיים תפילת מנחה בהיכל ישיבת באבוב ברחוב עזרא בבני ברק, ולאחר מכן יעברו מאות החסידים לאמירת 'שלום עליכם' לאדמו"ר.

לאחר מכן יגיע האדמו"ר לבית אחד מחסידיו בבני ברק, שם ישהה עד למעמד הקבלת פנים והחופה. לאחר מעמד המצוה טאנץ ימשיך האדמו"ר לבית האכסנייה ויתפלל תפילת שחרית בהיכל בית המדרש הגדול בקרית באבוב בבת ים, ומיד לאחר מכן ימריא חזרה לניו יורק.











באבוב ויזניץ שמחה ביקור בזק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד