כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"לגרש את החושך"

נתניהו וגולדקנופף בהנחת אבן הפינה על שמו של ראש המועצה שנרצח

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף יחד עם ראש הממשלה וראשי מועצות העוטף קיימו טקס הנחת אבן הפינה לישוב אופיר על שמו של ראש המועצה אופיר ליבשטיין הי"ד

נתניהו וגולדקנופף בהנחת אבן הפינה על שמו של ראש המועצה שנרצח
נתניהו וגולדקנופף בהנחת אבן הפינה צילום: באדיבות המצלם

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וראשי מועצות מישובי העוטף קיימו היום (רביעי) טקס הנחת אבן הפינה לישוב ״אופיר״ במועצה האזורית שדות נגב.

הישוב אופיר יוקם בהמשך להחלטת הממשלה להקמת הישוב שניתן ב-5 לפברואר 2023. הישוב נקרא על שמו של ראש המועצה אופיר ליבשטיין הי"ד שנרצח באירועי ה-7 באוקטובר בעת שהגן בגופו על קיבוץ כפר עזה.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף אמר: "אנחנו נמצאים כעת בפתחו של חג החנוכה, חג האור. חכמנו זיכרונם לברכה לימדו אותנו שכדי לגרש את החושך עלינו להוסיף אור. יישוב חדש בארץ ישראל, דווקא כאן, במקום בו העם שלנו עבר את אחת מהזוועות הגדולות ביותר בתולדותיו, הוא תוספת של אור, שבעזרת ה׳ יסייע לגרש את החושך הגדול שנפל עלינו באותו יום מר ונמהר.

כפי שהשם 'אופיר' מסמל, היישוב החדש שיקום פה וינציח את אופיר יקירנו, יהיה בעזרת השם עשיר בגשם וברוח, והכל מתוך אחדות, צניעות וענווה בדרכו ולזכרו של אופיר ליבשטיין הי"ד.

אני רוצה להביע הערכה בפניך, אדוני ראש הממשלה. בעיקר בימים אלה ניכרת מנהיגותך למען עם ישראל ולמען ביטחון ישראל. על כך שאתה עושה לילות כימים בקבינט המלחמה, בדיונים ובהחלטות קשות שאתה מקבל יום יום שעה שעה. היום כ"ט בנובמבר אנחנו מציינים 76 שנים להחלטת האו"ם שהובילה להקמת מדינת ישראל, אני סמוך ובטוח כי אתה, ראש הממשלה, יחד עם חברי הקבינט תעשו את כל מה שנדרש כדי שנוכל בעזרת ה' להמשיך להתקיים כאן בארץ ישראל ללא שם איום ביטחוני עלינו", כך גולדקנופף.

יצחק גולדקנופף בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד