ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
טרוריסטים כמו חמאס

הרשות הפלסטינית תשלם משכורות לכל החיים ל-9 מחבלים ששוחררו

הרשות הפלסטינית תמשיך לשלם משכורות לכל החיים לתשעה מחבלים ששוחררו בהסכם עם חמאס. חמישה מהם תושבי ירושלים יקבלו בונוס של 300 ש"ח בחודש. הרשות הפלסטינית משלמת למעלה מ-300 מיליון דולר בשנה משכורות חודשיות לאסירי טרור

הרשות הפלסטינית תשלם משכורות לכל החיים ל-9 מחבלים ששוחררו
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

ארגון העוקב ומסקר את דעותיהם של הפלסטינים כפי שהוצגו בתקשורת שלהם, מדווח כי 9 מתוך 78 המחבלים הראשונים שישראל שחררה בעסקת החטופים עם חמאס, שישבו יותר מ-5 שנים בכלא בארץ, יקבלו משכורת חודשית לכל החיים, כך דיווח ארגון Palestinian Media Watch.

על פי חוק ברשות הפלסטינית כל מחבל אסיר מקבל משכורת חודשית מיום המעצר ועד ליום השחרור, כאשר השכר עולה ככל שהוא שוהה זמן רב יותר בכלא. עבור מחבלים הכלואים למעלה מחמש שנים, הרשות ממשיכה לשלם את משכורת המאסר החודשית האחרונה לכל החיים.

הרשות תשלם ל-4 מהמחבלים המשוחררים 2,000 ש"ח כל חודש לכל החיים, ואילו ה-5 שהם תושבי ירושלים יקבלו בונוס של 300 ש"ח בחודש (בכל זאת, הם רוצים שהם יזדהו עם הרשות ולא עם ישראל אשר מספקת להם ביטוח לאומי וכו') ובכך סך של 2,300 שקל בחודש. 9 המחבלים המשוחררים הללו יקבלו יחד מהרשות הפלסטינית 19,500 שקלים כל חודש לכל החיים.

הרשות הפלסטינית משלמת למעלה מ-300 מיליון דולר בשנה משכורות חודשיות לאסירי טרור וקצבאות חודשיות למשפחות של מחבלים מתים. מאז ה-7 באוקטובר, ישראל עצרה אלפי מחבלים, 2,000 ביהודה ושומרון בלבד ומאות נוספים בדרום ישראל ברצועת עזה, בנוסף לאלפי המחבלים שנהרגו. כל המחבלים הכלואים הללו ומשפחות המחבלים ההרוגים יקבלו כספים חודשיים, בתוכנית הרשות המכונה Pay-for-Slay, ברגע שהרשות הפלסטינית תסיים את הבירוקרטיה.

על פי חוקי הרשות הפלסטינית, כל מחבל שנהרג בתקיפה של ישראל מוגדר כ"שהיד" שמשפחתו מתוגמלת מיד על ידי הרשות הפלסטינית במענק של 6,000 שקלים וקצבה של 1,400 שקלים לחודש לכל החיים.

המשמעות היא שכל משפחה של 1,500 מחבלי חמאס ההרוגים שפלשו לישראל תקבל 7,400 שקלים עבור החודש הראשון הזה. משפחות של אותם מחבלים שהיו נשואים עם ילדים יקבלו אפילו יותר. הרשות הפלסטינית תשלם החודש לפחות 11,100,000 שקל פרס על השתתפות ברציחות ובזוועות ב-7 באוקטובר נגד אזרחים ישראלים.

ארגון Palestinian Media Watch מזהיר את המדינות התורמות לרשות הפלסטינית מאז 2011, הן מממנות ישירות או מסייעות לטרור, דבר שהוא גם לא מוסרי וגם לא חוקי לפי החוקים שלהן. כעת, כאשר לרשות הפלסטינית יהיו הוצאות חודשיות גדולות עוד יותר כדי לתגמל את כל אלפי הטרוריסטים הללו ובני משפחותיהם, ארה"ב, האיחוד האירופי, נורבגיה ומדינות תורמות אחרות צריכות לצפות שהרשות הפלסטינית תתחנן לעוד כסף, כשעוד אלפי טרוריסטים נוספו לשכר החודשי שלהם.

פלסטינים טרור אבו מאזן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד