כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

היומונים מתעלמים, המודיע תוקף את אלי ישי

הסערה הרבתי החולפת בש"ס, לא נותנת את אותותיה על העיתונות החרדית, שמתעלמת כליל מפרישת היו"ר • בהמודיע קוראים לאיחוד

אריה דרעי הבוקר ביציאה מביתו. צילום: פלאש 90
אריה דרעי הבוקר ביציאה מביתו. צילום: פלאש 90

בבוקר שאחרי ההתפטרות הדרמטית של יו"ר ש"ס אריה דרעי, ההלם עדיין גדול. אם היו מי שחשבו כי מדובר בעוד ספין מוצלח ומבריק מבית מדרשו של האריה השואג, הבוקר גילה שההתפטרות עודנה בתוקף.

אם עד אמש התקשורת התעסקה בקלטת הווידאו של הגר"ע יוסף זצ"ל, בשנייה אחת הסיט אריה דרעי את התקשורת לכיוון התפטרותו הדרמטית, וגרף את הכותרות הראשיות בכל המקומות ובעיתוני הבוקר.

אך הכול נכון, חוץ מהעיתונות החרדית היומית - בארבעת היומונים החרדים הבוקר הזה, אין אזכור ולו במילה אחת לנושא ההתפטרות של אריה דרעי והסערה בש"ס. וזאת בשונה מאלי ישי שפרש מש"ס והקים מפלגה חדשה, שאליו התייחסו היומונים כולם מלבד 'המבשר'.

גורם ביהדות התורה אומר ל'בחדרי חרדים': "דבר ראשון, מועצת חכמי התורה גזרה עליו להישאר לכן לא היה ברור האם באמת מדובר במהלך סופי. ודבר שני, הדאגה ליהדות החרדית היא זו שעומדת לנגד עיננו, ובוודאי שלא ניתן יד להקטנת הכוח והנציגות החרדית בכנסת - כי זה מה שקורה עכשיו כשדרעי מתפטר".

אם בכל זאת ישנה התייחסות כל שהיא, זהו מאמר המערכת בעיתון 'המודיע' בטאונה של אגודת ישראל, תחת הכותרת: 'למען כבוד שמים! אחדות ולא פילוג', כותבים נגד הקמת מפלגתו של אלי ישי, שגרמה לפיצול בציבור הספרדי.

"האתגר הגדול לעת הזו, אכן להחזיר עטרה ליושנה לקרב יהודים למורשת ולמסורת, לרומם כבוד שמים, ולהעמיד מסגרות לחינוך הטהור. את אלו אי אפשר להשיג בפיצול במחלוקת או חלילה בערעור על סמכותם של גדולי ישראל, רק להיפך - באחדות בליכוד השורות בשילוב כל הכוחות".
המודיע אריה דרעי עיתונות התפטר מש חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד