כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
תעמולה חמאסית

המחבל מנופף ואומר בעברית: "ביי ביי איתי, חיים שלי"

נראה שבחמאס ובג'יאהד התאהבו בטקסי שחרור החטופים והם עשויים להתמכר לז'אנר ולרצות כמה שיותר מעמדים כאלה. התיעוד מהפעימה השישית אמש חריג במיוחד מקודמיו. צפייה בתיעוד תענה על הכל

המחבל מנופף ואומר בעברית: "ביי ביי איתי, חיים שלי"
שחרור חטפים מידי חמאס צילום: תעמולת חמאס

ארגון הטרור חמאס ממשיך כמידי ערב עם מופעי הראווה שלו, בימוי מפורט של טקס העברת החטופים הישראליים והתאילנדים לידי אנשי הצלב האדום, כשהכל מתועד ומבוים, תוך מתן הוראות מוקדמות, הן לאנשי הצלב האדום והן לחטופים עצמם, איך לנהוג, מה לומר ומה לעשות.

תיעוד משחרור 10 החטופים בפעימה השישית 29.11.23

גם הלילה פרסם חמאס תיעוד של שחרור החטופים בפעימה השישית שכללה 16 איש. תחילה שוחררו שתי חטופות בעלות אזרחות רוסית כמחווה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין שאותו חמאס והג'יאהד האסלאמי כנראה מאוד מעריצים לאור הקשר שלו עם איראן הפטרון של ארגוני הטרור בעולם. בתיעוד השחרור של השתיים נראה המון אזרחים מסביב צווח 'אללה אכבר'. סיטואציה מלחיצה במיוחד. 

בסמוך לחצות ליל שוחררו 14 נוספים, 10 ישראליים וארבעה עובדים זרים מתאילנד. כאשר כולם נראים מחויכים מאושרים, מתחבקים עם המחבלים ומודים להם על האירוח הנפלא כביכול. אחד העובדים הזרים נראה מתבדח ומצחקק במיוחד עם מחבלי החמאס. לפני סגירת הדלתות נשמע אחד המחבלים אומר בעברית לאחד הנערים בשם 'איתי', "ביי ביי איתי, חיים שלי".

בסיום הסרטון לאחר עזיבת החטופים ברכבי הצלה האדום לעבר מצרים, נראים עשרות המחבלים שהשתתפו בטקס הן מחמאס והן מהג'יאהד האסלאמי משתחווים "אללה אכבר" ומקווים לשחזר את הטקס בפעימה השביעית.

מופעי השחרור של חמאס הלכו והשתכללו מפעימה לפעימה. כשהכל מתועד הן מצד ערוץ הבית אל ג'זירה והן מצד חמאס עצמו מהקרקע ומהאוויר אמצעות רחפנים.

חמאס חטופים מלחמת חרבות ברזל הצלב האדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד