כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
השיחות עם נתניהו נחשפות

בעקבות המחדל: האם ינון מגל חוזר לפוליטיקה?

יועץ התקשורת ברק סרי העלה רעיון למהלך הפוליטי בדמות חיבור בין דובר צה"ל למגיש 'חדשות 12', העשוי, לדבריו, לזכות לאהדה ציבורית רחבה • הוא העריך בנוסף כיצד ייראה עתידו של ינון מגל אם יעשה קאמבק לכנסת • וגם: כמה פעמים שוחח מגל עם נתניהו מאז תחילת הלחימה

בעקבות המחדל: האם ינון מגל חוזר לפוליטיקה?
ינון מגל/ברק סרי צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

יועץ התקשורת והאסטרטג ברק סרי הגיש את ברדיו 103FM לצד המגיש הקבוע ינון מגל, במהלך התוכנית שוחחו על השלכות המלחמה על הפוליטיקה. "אני חושב שאחרי המלחמה יהיה רצון אדיר בציבור להביא אנשים אחרים לפוליטיקה לא השחקנים הקיימים, חלקם ילכו הביתה", טען סרי. "אני חושב שאם דניאל הגרי ודני קושמרו רצים במפלגת מרכז, הם יכולים להביא פצצה של מנדטים".

עוד אמר ברק סרי שמבין יותר מדבר או שניים בפוליטיקה לינון מגל: "אני גם חושב שאם אתה רץ מטעם המחנה האמוני בראש מפלגה, ומקים מפלגה שמתמודדת עם כל מיני אנשים לא ימין ערכי אלא ימין לא ערכי כמוך, אתם יכולים להביא חבילה נאה פלוס פלוס של מנדטים", עקץ את חברו לאולפן.

בתגובה, השיב לו ינון: "לא רלוונטי כרגע. מה לי ולדבר הזה עכשיו? אני משוגע? אני נהנה מהעבודה שלי, טוב לי במה שאני עושה. אני משפיע. נחמד לי בבוקר נחמד לי בערב נחמד לי באמצע היום". עוד הוסיף מגל ואמר, אני משתעשע ואומר מה שבא לי, ברגע שאתה חבר כנסת ושר יש כל כך הרבה כבלים עליך, יש דברים שאתה לא יכול להגיד בגלל המפלגה, יו"ר המפלגה, בגלל הבייס, בגלל התפקיד, בגלל המשרד, אני היום בן חורין אני אומר מה שבא לי".  

בנוסף התעמתו השניים. סרי אמר למגל: "אני יותר ימני ממך, אני לא ביביסט. אם אתה תמכת בסיום הסבבים הקודמים איך שהסתיימו אז זה ימין?" עוד אמר ברק סרי לעמיתו, "אני חושב שאחרי השביעי באוקטובר אין יותר ימין ושמאל. הטקסטים שאני שומע בימים האלה אין הבדל והשמאל אפילו יותר בוטה שאין עם מי לעשות שלום ואין עם מי לדבר".

בשולי הסמול טוק התעניין סרי עד כמה ינון מגל משפיע על נתניהו? מגל גילה שבחודש וחצי האחרון מאז תחילת הלחימה הוא דיבר איתו שתי שיחות טלפון וגם פגש אותו פעם אחת פנים מול פנים.

ברק סרי אכן מבין היטב את הפוליטיקה היות והוא שנים בוחש בה בהיותו יועץ התקשורת בעבר של שר הביטחון אהוד ברק, השר לביטחון פנים אבי דיכטר, שר התחבורה ישראל כץ ובתפקידו האחרון שימש כיועץ שר הפנים אריה דרעי.

ינון מגל רדיו 103FM דני קושמרו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד