כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
עד 120

בנתב"ג מנסים לחזור לשגרה: לחץ על החברות הזרות

מנהל נתב"ג, אודי בר עוז, קיים שיחות עם נציגי 120 חברות זרות שהפסיקו את טיסותיהן לארץ מאז ה-7 באוקטובר בעקבות המלחמה בניסיון לשכנעם לחזור לטוס מ/לישראל

בנתב"ג מנסים לחזור לשגרה: לחץ על החברות הזרות
הדרך להמראות בנתב"ג צילום: פלאש 90

בנמל התעופה הבינלאומי של ישראל ע"ש דוד בן גוריון מנסים לחזור לשגרה ולהחזיר את הטיסות לפעולה. לשם כך מנהל נתב"ג, תא"ל במיל' אודי בר עוז, קיים שיחות עם יותר מ-120 נציגים של חברות התעופה הבין-לאומיות, במטרה לקדם את חזרתן לבצע טיסות לישראל.

בסקירה לנציגים הציג בר עוז נתונים, לפיהם נתב"ג פעל ופועל באופן רציף מתחילת הלחימה, ולמרות מטחי הרקטות למרכז לא היו נפילות או פגיעות בנמל. עוד הוצג לנציגי החברות, שמרביתם אינם יושבים באופן קבוע בישראל, כי נכון לעכשיו הפעילות במשק חזרה, כמעט, לשגרה ללא הגבלות מיוחדות במרבית האזורים בחסות הפסקת האש.

נכון להיום, הממוצע היומי של תנועת מטוסים לנתב"ג עומד על כ-200 המראות/נחיתות ובכלל זה טיסות בינלאומיות, פנים-ארציות, פרטיות ומטוסי מטען. מבחינת חברות תעופה זרות, מתחילת הלחימה 6 חברות זרות המשיכו בפעילות רציפה ובטיסות קבועות לנתב"ג, ובכללן את'יח'אד, פליי דובאי, היינן, אזימוט ועוד. זאת, כמובן בנוסף לחברות התעופה הישראליות שלא הפסיקו לטוס.

המנכ"ל בר עוז עדכן את המשתתפים בפגישה כי חברות תעופה נוספות בוחנות חזרה לטיסות לישראל, כאשר אתיופיאן כבר הודיעה על חזרתה בשבוע הבא. מנהל נתב"ג הודיע לנציגי החברות כי הנהלת הנמל תעשה ככל שביכולתה על מנת להיענות לבקשות עקב המצב של החברות הזרות, שיהיו מעוניינות לחזור לטיסה סדירה לישראל וממנה.

נתב"ג נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון מלחמת חרבות ברזל שיבוש טיסות ביטול טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד