א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

עסקים כרגיל: אלי ישי יקיים כנס בחירות בשדרות הערב

ישי צפוי לנאום ולהתייחס לסוגיות שעל סדר היום • דרעי שיגר הודעה לפעילים: "אני מבקש - אל תיפול רוחכם, מרן חי וקיים"

אלי ישי בכנס הבחירות. צילום: עזרא טראבלסי
אלי ישי בכנס הבחירות. צילום: עזרא טראבלסי

אלי ישי משדר עסקים כרגיל: בצל הסערה סביב התפטרותו של דרעי מש"ס, ייערך הערב (ג') כנס פעילים של מפלגת "יחד העם איתנו" בשדרות. יו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי צפוי לשאת דברים ולהתייחס לסוגיות שעל סדר היום, הכנס ייערך בבית ביבי ברח' משה זרח בעיר.

כזכור, אמש התכנסה מועצת חכמי התורה של ש"ס במעונו של הגר"ע יוסף זצ"ל ברחוב הקבלן, לדון בפרסום ההקלטות של הגר"ע נגד דרעי, ובמכתב התפטרות של היו"ר. לאחר סיום הישיבה, עלו הרבנים וחברי הכנסת לביתו של דרעי בכדי לחזקו, אך דרעי לא נכח בבית.

אמש, לקראת חצות הלילה, פרסם דוברו של דרעי הודעה וכתב כי "הרב אריה דרעי מביע צער עמוק על שלא זכה לקבל את פני מרן נשיא המועצת וכן את פני חברי מועצת החכמים וחברי הכנסת בביתו, לאחר שלא היה בקרבת מקום ומשכך נמנע ממנו להגיע".

דרעי אף פרסם הודעה לפעילים וכתב: "אחי היקרים, חברי הכנסת והפעילים בכל רחבי הארץ, בלב כואב אני מבקשכם אל נא תיפול רוחכם, ואל ירך לבבכם. עליכם להבין, לאחר בזיון התורה וחילול ה׳ הגדול שהתרחש אתמול אינני מוכן עוד לפגיעה ולו הקטנה ביותר בדמותו ובמורשתו האדירה של רוענו מרן זצ״ל, לא קל לי עם הצעד הזה, אבל אני עושה זאת בלב שלם ונקי, כאשר ברור הדבר כי על כף המאזניים מונח כבודו של מרן זצ״ל.

"תנועת ש״ס שיסד מרן זצ״ל חזקה מכל מאורע כזה או אחר וחזקה מכל אישיות פרטית, בטוחני כי תנועת ש״ס תמשיך בכל העוצמה ומרן משמים ממשיך ומלווה את כל פעולותיה. מרן חי וקיים!".
אלי ישי דרעי שס כנסת שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד