ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
במערכת הפוליטית מגיבים

נתניהו: "כל מחבלי חמאס הם בני מוות - בירושלים, בעזה וביו"ש"

המערכת הפוליטית מגיבה לפיגוע הבוקר בירושלים. השר בן גביר כתב: "האירוע הזה מוכיח שוב כמה אסור לנו להפגין חולשה". סמוטריץ': "הפיגוע הנורא בירושלים מזכיר לנו שהאויבים שלנו הם לא רק הנאצים בעזה"

נתניהו: "כל מחבלי חמאס הם בני מוות - בירושלים, בעזה וביו"ש"
בן גביר בזירת הפיגוע צילום: Chaim Goldberg/Flash90

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הבוקר. ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: רעייתי שרה ואני שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחות הנרצחים בפיגוע בירושלים. כולנו מתפללים לשלום הפצועים. תגובתם המהירה של שני לוחמים ואזרח שחיסלו את המחבלים מנעה פיגוע קשה אף יותר. אני מצדיע להם. כל מחבלי חמאס הם בני מוות - בירושלים, בעזה, ביהודה ושומרון - בכל מקום.

אני מעריך את העובדה ששני הלוחמים והאזרח פעלו במהירות בשטח. הממשלה בראשותי תמשיך בהרחבת חלוקת נשק לאזרחים. זהו אמצעי שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם במלחמה בטרור הרצחני.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בזירת הפיגוע בירושלים: "בוקר קשה לכולנו. תנחומים למשפחות. רפואה שלימה לפצועים, וחיבוק גדול לגיבורים שהצילו כאן חיים. האירוע הזה מוכיח שוב כמה אסור לנו להפגין חולשה, כמה צריך לדבר עם החמאס רק דרך הכוונות, רק דרך המלחמה. בחמאס נלחמים. אבל האירוע הזה ממחיש עוד דבר, כמה המדיניות של חלוקת הנשק חשובה; למרות הביקורת של כל מיני גורמים, אני אמשיך במדיניות הזו של חלוקת נשק בכל מקום, גם לכיתות כוננות, גם לאזרחים".

עוד הוסיף: "מדובר ככל הנראה בפעילי חמאס, שמדבר כאן בשני קולות, קול אחד של הפסקת אש כביכול וקול שני של טרור. עמדתי על הפסקת האש ידועה, אסור לתת לחמאס לדבר איתנו בשני קולות".

השר בצלאל סמוטריץ' הגיב אף הוא: "לא ננוח ולא נשקוט עד להכרעה וניצחון בכל הגזרות! אנחנו במלחמה בכל החזיתות. הפיגוע הנורא בירושלים מזכיר לנו שהאויבים שלנו הם לא רק הנאצים בעזה. נרדוף ונשמיד אותם בעזרת השם בכל מקום. מחזק את ידי כוחות הביטחון וההצלה שפועלים בזירה. תנחומים למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצועים".

ח"כ אלמוג כהן כתב: "ממשלה חזקה שחווה פיגוע בזמן מלחמה נוהגת כך: תוך פחות מ 24 שעות מרגע הפיגוע: מפוצצת את בית המחבל, מגרשת את משפחתו לעזה. לא תראו עוד ״גיבורים״ שיורים בנשים וקשישים.
אני מבטיח".

ח"כ אוהד טל כתב: "דין מחבלי עזה = דין מחבלי ירושלים. חזרת המחבלים ששוחררו ב'עיסקה' לצור בהאר עודדה את המחבלים שיצאו הבוקר מאותה השכונה - לבצע את הפיגוע הנורא. עם השטן לא עושים עסקאות - את השטן משמידים צעד נדרש ראשון: הגליית משפחות המחבלים לעזה צעד שני: לחזור מיידית ללחימה".

חבר הכנסת מתן כהנא צייץ: "הפיגוע הבוקר בירושלים הוא תזכורת נוספת לכך שאנחנו במלחמה קשה ובלתי פוסקת בכל החזיתות. שולח תנחומים למשפחות הנרצחים הי״ד ומתפלל להחלמתם של הפצועים. ביחד ננצח".

ח"כ רוטמן הגיב: "הלב נקרע עם הידיעות על הפיגוע הבוקר בירושלים. עם הטרור אסור לנהל משא ומתן ומול הטרור אסור למצמץ ואסור להיכנע. אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם".

השר ישראל כץ הגיב: "אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים והנפגעים בפיגוע הקשה הבוקר בירושלים. אנחנו במלחמה נגד החמאס והטרור בכל החזיתות. בעזה ביהודה ושומרון ובירושלים. בכל מקום שהאויב ירים ראש נכה בו בעוצמה. לא נפסיק עד לסיום המשימה".

ח"כ אילוז כתב: "הבוקר אנחנו מקבלים תזכורת כואבת שאת מחבלי החמאס וזרועותיהם צריך לחסל בכל מקום, ולא רק בעזה. אין מקום תחת השמש שצריך להיות בטוח להם, וגם לא תחת האדמה. לא בארץ, וגם לא בחו"ל. עד אז, המלחמה לא נגמרת. לא אתן יד לשום תוצאה אחרת. נפעל בחכמה, בסבלנות, אבל אסור להפסיק עד שנסיים את כל המלאכה. ליבנו עם משפחות הנרצחת וכולנו מתפללים להחלמת הפצועים".

איתמר בן גביר חמאס פיגוע פיגועי ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד