ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הציבור נקרא להתפלל להחלמתו

מנע אסון גדול: רועי יצא מעזה להתרעננות וחיסל 2 מחבלים

אחד ממנטרלי המחבלים מהפיגוע הבוקר הוא חייל מילואים, שחזר הביתה לזמן קצר להתרעננות אחרי שלחם ברצועת עזה. הציבור נקרא להתפלל להחלמתו המלאה של החייל רועי בן מיכל

מנע אסון גדול: רועי יצא מעזה להתרעננות וחיסל 2 מחבלים
הפיגוע בירושלים צילום: Chaim Goldberg/Flash90

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן אמר הבוקר בזירת הפיגוע בו נרצחו שלושה אנשים מירי של שני מחבלים שחוסלו בצומת גבעת שאול. כי "שני המחבלים ממזרח ירושלים. הם הגיעו חמושים, מסתערים בירי על אנשים בתחנה. מהר מאוד הגיבו שני חיילים שנכחו במקום ואזרח נוסף ונטרלו את המפגעים, שניהם חוסלו. זו זירה שכבר חווינו בה פיגוע. אנחנו עובדים ברצף מסביב לשעון וגם כאן תוך שתי דקות הגיע כוח". הוא הוסיף כי "בחיפוש משטרתי ברכב המחבלים נמצאו מחסניות ותחמושת רבה".

מסתבר כי מי שחיסל את המחבלים היה חייל מילואים מגולני שהיה בתחנת אוטובוס יחד עם חייל נוסף ואזרח שנטרלו את המחבלים ומנעו אסון גדול יותר.

ממועצת עפרה נמסר: "רועי אייזנבך, חייל בסיירת גולני שיצא להפוגה קצרה מעזה, חיסל שני מחבלים ומנע פיגוע גדול בהרבה. הציבור נקרא להתפלל להחלמתו המלאה של רועי בן מיכל".

המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בכניסה לירושלים ריצו בעבר עונשי מאסר בכלא לאחר שהורשעו במעשי טרור. מדובר במוראד נמר, בן 38, תושב מזרח ירושלים, פעיל חמאס שהיה כלוא בין השנים 2010-2020 על רקע כוונות לפעילות טרור באכוונת רצועת עזה. אברהים נמר, אחיו של מוראד, בן 30, תושב מזרח ירושלים, גם הוא פעיל חמאס. היה כלוא בשנת 2014 על רקע פעילות טרור.

ירושלים פיגוע עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד