ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
שקרנים חסרי בושה

ילד ישראלי שנהרג מרקטה הוצג באו"ם כילד פלסטיני שנהרג על ידי צה"ל

המשלחת הישראלית באו"ם גינתה בחריפות את משלחת הרשות הפלסטינית לגבי תמונה של ילד ישראלי שנהרג מרקטה של ​​חמאס כילד פלסטיני שנהרג על ידי כוחות ישראליים. הנציגים הישראלים דחקו במנכ"לית ז'נבה של האו"ם, טטיאנה ואלוביה, להסיר את התערוכה

ילד ישראלי שנהרג מרקטה הוצג באו"ם כילד פלסטיני שנהרג על ידי צה"ל
עידו אביגל הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

חשבון הטוויטר הרשמי של נציגות ישראל באו"ם בז'נבה פרסם הודעת גינוי חריפה נגד המשלחת הפלשתינית לאו"ם לאחר שבתערוכה שפרסמה, ובה שמות ותמונות ילדים פלשתינים שלכאורה נהרגו מהפצצות צה"ל, מופיעה גם תמונתו של הילד הישראלי עידו אביגל הי"ד.

בלב המחלוקת עומדת תמונתו של עידו אביגל, ילד יהודי בן חמש שנהרג מפגיעת רקטה של ​​חמאס על שדרות ב-2021. התצלום הוצג בתערוכה של הרשות באו"ם, שהתיימרה להציג ילדים שנהרגו לכאורה על ידי צה"ל.

המשלחת הישראלית פרסמה הודעה שבה נאמר: "חמאס הרג את עידו. אבל היום הציגה המשלחת הפלסטינית תערוכה באו"ם בז'נבה, שכללה את עידו כילד פלסטיני שנרצח כביכול על ידי ישראל בעזה. זה בזוי".

הנציגים הישראלים דחקו במנכ"לית ז'נבה של האו"ם, טטיאנה ואלוביה, להסיר את התערוכה, תוך תיוגה כמקור למידע מוטעה וככלי לתעמולה.

אירוע זה אינו הפעם הראשונה שנעשה שימוש לרעה בתמונה של עידו אביגל. ח"כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) שילב בחודש ספטמבר תצלום של עידו באוסף המתיימר להציג ילדים שנפגעו מפעולות צה"ל.

אמו של עידו, שני אביגל, הביעה את הזעזוע והחרדה שלה כשראתה את דמותו של בנה בשימוש בהקשר כה מטעה. היא פנתה לאחמד טיבי בתגובה: "הי אחמד מה נשמע, שומע? זה סבבה לגמרי לקחת כל מיני ילדים, לשים אותם בתמונה אחת ולספר לעולם שצה"ל הרג אותם, אבל יש מצב אתה מוריד את התמונה של הילד שלי משם? אני די בטוחה שחמאס רצחו אותו, ופצעו את הבת שלי, וגם את האחיינים שלי, וגם אותי אבל אני לא ילדה אז שיהיה. אה כן, הם ירו לבית".

 

חמאס טרור פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד