כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
דפק על האמבולנס

היה בדרכו לישיבה ונפצע מירי המחבל: "פספסתי את האוטובוס"

בפיגוע הבוקר בצומת גבעת שאול נפצעו 7 בני אדם, שניים מנותחים בשעה זו עקב פגיעותיהם. השלישי במצב קל יותר. ארבעה נפגעי חרדה. אחד מהם היה בדרכו לישיבה ונפצע מירי המחבל וסיפר "פספסתי את האוטובוס". הוא פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם

היה בדרכו לישיבה ונפצע מירי המחבל: "פספסתי את האוטובוס"
עקיבא שוורץ בן ה-17 בבית החולים צילום: דוברות הדסה

בחור הישיבה עקיבא שוורץ בן ה-17 מטופל בהדסה עין כרם לאחר שנפצע הבוקר (חמישי) מרסיסים ברגליו בפיגוע בירושלים. עקיבא הוא תלמיד ישיבת נתיבי התורה המתגורר בקריית משה, ונקלע לפיגוע כשעשה את דרכו ללימודים. בפיגוע נרצחו שלושה בני אדם.

עקיבא שוורץ מספר על הפיגוע
עקיבא סיפר: "הלכתי הבוקר לתחנת האוטובוס ליד הכניסה לעיר פספסתי את האוטובוס והייתי צריך לחכות עוד 20 דקות, פתאום שמעתי איזה פיצוץ, יריות, הסתכלתי וראיתי בן אדם מחזיק אקדח (רובה M16) הרגשתי שאני לא מרגיש את הרגל, אבל חצי צלעתי חצי רצתי לתוך העיר ועצרתי באזור תחנת דלק, התקשרתי לאמא שלי. ראיתי הרבה אמבולנסים בדרך והיה פקק, אז ניגשתי לאחד מהם ודפקתי על הדלת ואמרתי שנפצעתי, יש לי רסיסים ברגל, אחד מהם ירד וטיפל פי ולקח אותי לבית חולים".

פרופ' באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, עדכן על מצב הפצועים שפונו מן הפיגוע. שלושה נפגעו מירי, שניים מנותחים בשעה זו עקב פגיעותיהם. מלבד שלושת פצועי הירי, פונו אף ארבעה נפגעי חרדה המטופלים במיון.

פיגוע ירי ירושלים טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד