כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שניהם היו בשבי חמאס

האיחוד המרגש בבית החולים: האח נפגש עם האחות ששוחררה לפני כמה ימים

רגע מרגש הלילה בסורוקה, עם הגעתו של איתי רגב לבית החולים והאיחוד עם אחותו מיה ששוחררה משבי החמאס בשבת האחרונה ועם כל המשפחה. מצבה של אלמה אברהם בת 84 שהועברה בתחילת השבוע במצב קשה מאד משתפר, היא בהכרה

האיחוד המרגש בבית החולים: האח נפגש עם האחות ששוחררה לפני כמה ימים
הגעת פצועים לסורוקה צילום: מתוך הפייסבוק

לסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית הגיע הלילה איתי רגב בן ה-18, לאחר ששב לישראל מהשבי בעזה. עם הגיעו, קיבל את פניו צוות ייעודי שביצע הערכה ובדיקה רפואית ראשונית. מצבו הגופני טוב.

חזרתו של איתי והמפגש שלו עם אחותו מיה שמאושפזת בביה"ח לאחר ששוחררה לפני כמה ימים, עם אחיו הצעיר ועם הוריו, היה מרגש ועוצמתי והעניק הרבה תקווה לצוותים בסורוקה. "אנו מייחלים לראות רגעים עוצמתיים של שיבה הביתה לכל החטופים" נמסר מבית החולים.

ד"ר דן שוורצפוקס-סגן מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, כללית מסר הצהרה על מצבם: "הלילה הגיע למרכז הרפואי סורוקה מהשבי בעזה איתי רגב, אחיה של מיה המאושפזת כאן אצלנו בסורוקה, ששוחררה משבי החמאס בשבת האחרונה. עם הגעתו של איתי לסורוקה, עבר בדיקה רפואית להערכת מצבו ובמקביל התאחד במפגש מרגש מאד עם הוריו, עם אחיו הצעיר ועם אחותו מיה. מצבו הגופני של איתי טוב. נבקש לכבד ולשמור על פרטיותם".

כזכור מיה רגב, אחותו של איתי הגיעה לסורוקה עם פציעה מורכבת ברגלה כתוצאה מירי. היא עברה ניתוח לייצוב וקיבוע השבר ברגל, וככל הנראה תזדקק לניתוחים נוספים וצפוי לה הליך שיקום משמעותי. היא מלווה על ידי צוות רב מקצועי בהובלת רופאה בכירה מהמלר"ד ועובדת סוציאלית מהשירות הסוציאלי בבית החולים, באופן צמוד.

בנוסף עדכנו בבית חולים, כי מצבה של אלמה אברהם בת 84 שהועברה בתחילת השבוע במצב קשה מאד משתפר, היא בהכרה. "אנו עושים הכל כדי למצות כל אפשרות להביא להמשך התאוששותה. היא עדיין מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ כללי. אנו מייחלים לשובם המהיר של כל החטופים לישראל בבריאות מלאה" אמר ד"ר דן שוורצפוקס.

בית חולים סורוקה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד