כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בוסו: "דרעי חזור בך, המערכה כעת נגד מרן"

מ"מ ראש עיריית פ"ת מטעם ש"ס בראיון ל'בחדרי חרדים': "ההחלטה רצינית. אנשים מתוכנו פוגעים במורשת של מרן"

בוסו. צילום ארכיון
בוסו. צילום ארכיון

מ"מ ראש עיריית פתח תקווה מטעם ש"ס, אוריאל בוסו, מצהיר בראיון כואב ל'בחדרי חרדים' היישר ממשרדי תנועת ש"ס בהר חוצבים בירושלים. "מרן נהיה קלף מיקוח".

"מדובר ביום קשה, אנחנו חוינו ימים קשים והגדול שבהם היה הסתלקותו של מרן, ועכשיו עברנו ממש הסתלקות שניה עם פרסום ההקלטות מבית הרב, בכך שמשתמשים בדמותו של הרב לצרכים פוליטיים", אומר בוסו.

"לצערי אני מבין את ההחלטה אריה דרעי, שנכון לעכשיו היא רצינית לחלוטין. הוא עבר שנתיים קשות פוליטית מכל כיוון, מבית ומחוץ, ואת הכל הוא ספג. אבל כשהוא ראה אל מול עיניו את מרן, שבניגוד לאחרים הוא באמת אהב את אריה, כידוע שהקימו את התנועה יחד, ומרן נהיה קלף מיקוח לאג'נדות פוליטיות מכוערות - הוא הבין שהוא לא יכול להישאר במשחק כזה ולהיות השיפוד שבסופו של דבר ישתמש במרן לסקטור אחר.

"מי שרצה לעשות את זה - לא רוצה לפגוע באריה דרעי, הוא פשוט החליט לפגוע במורשת של מרן, בדרך של מרן, ובכל הפעולות הארציות שהתנועה עשתה במשך שלושים שנה. שימו לב איך עיתונאי השמאל והגופים שהם לא רק נגד אריה דרעי אלא נגד היהדות, וכרגע הם חוגגים, ואנשים מתוכנו משחקים לידים שלהם".

איך האווירה ביום כזה במשרדי המפלגה?

"אווירה רצינית. מבחינתנו אנחנו לא אומרים נואש, אנחנו חשים שהמערכה עכשיו זה לא נגד אריה דרעי אלא נגד מרן, ולזה אנחנו לא מוכנים לתת יד בשום אופן. אווירה קשה ולא נוחה היום. יושבים במשרדי ש"ס סגני ראשי ערים רבים מש"ס, וחושבים על מספר פעולות כיצד למנוע את פרישתו של דרעי.

"אנחנו מכינים פניה למועצת חכמי התורה שהתפטרות של דרעי יוביל להתפטרות עשרות נציגים ברשויות המקומיות. אנחנו פונים לאריה דרעי - חזור בך מהחלטתך עתיד המסורת והיהדות נמצאים בספק, ומפעלו של מרן נתון על כתפך".
בוסו מרן דרעי התפטרות החלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד