ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הלווית ליביה דיקמן הי"ד

הבעל הספיד בדמעות: "נרצחת תוך כדי שירה". צפו

בעלה הספיד אתה ואמר עליה: "היית כל כך צדיקה וטהורה, רצית לעשות רק טוב" | אביה אמר: "נכנסתי להיפרד ממנה, הודיתי לה על 24 השנים שנתנה לי"

הבעל הספיד בדמעות: "נרצחת תוך כדי שירה". צפו
הלווית הקדושה ליביה דיקמן הי"ד צילום: Chaim Goldberg/Flash90

מאות מלווים הגיעו אחר הצהריים לשכונת הר נוף בירושלים לחלוק כבוד אחרון לקדושה ליביה דיקמן הי"ד. היא נרצחה הבוקר, כאשר היא בדרכה ללמד בבית הספר בבית שמש בו היא מלמדת את ילדות הגיל הרך.

האב הספיד בלוויה בדמעות "היא הייתה אישה שידעה מה היא רוצה לעשות בחיים. היו לה לב, שכל ורגש שבזכותם היא ידעה בבירור מה צריך לעשות. היא תשאיר אחריה רק זיכרונות טובים של חיוך עדין.

ליביה הייתה בדרך לבית הספר כשהמרצחים הגיעו לתחנה וירו לה בראש. היא לא סבלה רגע אחד. כשהייתי צריך לזהות אותה, ראיתי קדושה וטהרה, אישה שרוצה לבנות בית בישראל. היה לה בעל כל כך טוב. הם היו זוג מאושר, כולה הייתה בשבילו. נכנסתי להיפרד ממנה, הודיתי לה על 24 השנים שנתנה לי. כזו ילדה טובה, לא היה לי ויכוח איתה אף פעם. היא הייתה צדיקה אמיתית".

בעלה מאיר יבדלח"א אמר עליה "היית כל כך צדיקה וטהורה, רצית לעשות רק טוב. כל השאיפות שלך היו להתחזק ולעשות טוב, נרצחת תוך כדי שירה, כשהסידור בידך".

ליביה הי"ד נולדה בירושלים בכ"ח אב תשנ"ט להוריה אביה, שיבלחט"א הרב יהודה שטיינהויז משכונת הר נוף בירושלים ולאמה מרת מיכל שתחי' לבית משפחת כץ. בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה שיבלחט"א הרב מאיר דיקמן מחשובי האברכים בישיבת מיר ומבוגרי ישיבת חברון. הייתה מורה מובילה ומוערכת בבית הספר בית יעקב "דרך אמונה" ברמה ג' בבית שמש. הבוקר בדרכה לבית הספר נרצחה בדם קר.

ת.נ.צ.ב.ה

פיגוע נרצחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד