ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

ה-צ-י-ל-ו! בואו לרחוב הקבלן כדי להציל את ש"ס

השדרן דוד חכם בטור אישי: אל תתנו לש"ס, למורשת מרן ולעולם התורה הספרדי לקרוס בשביל אנשים קטנים

ה-צ-י-ל-ו! בואו לרחוב הקבלן כדי להציל את ש"ס

חברים יקרים, אני כותב הודעה זו כי די! אני לא מסוגל לשתוק יותר, אני שובר שתיקה ארוכה של כמה חודשים, בגלל האחריות הציבורית שהייתה לי תמיד וגם עכשיו. בזמן הזה שישבתי בשקט אני עוקב, מאזין, צופה וקורא את כל הוגי הדעות, מגיבי התגובות בכתבות שונות וברשתות החברתיות, אני מאזין לקולו של העם בכל מקום ואני נקרע.

אני נקרע משום שהתנועה שמרן הרב עובדיה יוסף הקים ומסר נפשו למענה מתפרקת!
אני נקרע כי אני מבין שש"ס הולכת לתהום - לשמחתם של אנשים קטנים היושבים בכל מיני מקומות.

לצערי הרב כל התקשורת היום (החילונית והדתית) מאוכלסת באנשים שכל רצונם לראות את ש"ס/אריה דרעי מפורקים לחתיכות, אני שבור מעצם המחשבה שאולי אנחנו לא מבינים איזה נזק עצום יהיה לעולם התורה הספרדי כשש"ס לא תהיה קיימת, אני כואב את כאבם של מעוטי היכולת והשכבות החלשות שלא יהיה מי שידאג להם כשש"ס תתפרק, אני כואב את כאבו של הציבור הספרדי, לראות את הכל הרוס והכל מתפרק.

אבל לא עוד! איני יכול לשבת מהצד ולומר ״ידיי לא שפכו את הדם הזה״, אני קורא לכולם, לכל האנשים שמרן היה יקר לליבם, לכל האנשים שבאמת אכפת להם מעולם התורה הספרדי, לקום ולעשות מעשה.

אני מתכוון לעלות לירושלים לרחוב הקבלן 28, מתחת לביתו של אריה דרעי, ולעשות הכל כדי שמורשת מרן לא תתפרק, אני לא מסוגל לראות אנשים רשעים ואכזריים שרודפים את ש"ס - ולשבת בחיבוק ידיים,

אחיי היקרים! בואו נתגבר על כל שיקול עצמאי, למען הציבור, למען עולם התורה הספרדי, למען השכבות החלשות שביתם מתפורר היום, אסור לנו שש"ס תתפרק! לעולם לא נסלח לעצמינו אם זה יקרה! כל מי שזה חשוב לו שיגיע היום לרחוב הקבלן 28 כדי לזעוק את זעקת מרן שבאה לנו מהלב!!!!

עולם התורה הספרדי עומד בסכנת קיום! אחיי היקרים,בואו נעשה כל מה שאנחנו יכולים להצלת מורשת מרן, להצלת תנועת ש"ס, אני פונה אל הלב של כל אחד ואחת ממכם כדי שלא נבכה דורות על ההתפרקות הזו, ובמילה אחת: ה צ י ל ו !!!
הצילו מרן דרעי שס תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד