י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
כל הכפר בוכה

דוד החטופים: "אסע לעזה להילחם במחבלים ולהחזיר אותם הביתה"

דוד החטופים מרהט אומר כי אם הוא לא יקבל חדשות בקרוב לגבי אחייניו החטופים, הוא יסע בעצמו לעזה להילחם במחבלים ולהחזיר אותם הביתה. "מה שעשו הטרוריסטים של חמאס סותר את האסלאם. האיסלאם נגד הרג. זה לא קשור לדת"  

דוד החטופים: "אסע לעזה להילחם במחבלים ולהחזיר אותם הביתה"
שחרור חטפים מידי חמאס צילום: תעמולת חמאס

משפחות החטופים הבדואים פנו לכל הגורמים המעורבים במשא ומתן לפעול לשחרור החטופים הבדואים, ובפרט לשחרורם של הנערה עאישה אל-זיאדנה (17) ואחיה בלאל (18) העונים על הקרטריונים לשחרור ילדים.

ב-7 באוקטובר נחטפו שישה בדואים במהלך עבודתם במושבים וקיבוצים בעוטף עזה: סאמר טלאלקה (24) מחורה נחטף במהלך עבודתו בניר עם, פרחאן אל-קאדי (53) מכפר כרכור נחטף במהלך עבודתו בקיבוץ מגן, יוסף אל-זיאדנה (49) נחטף יחד עם שני בניו חמזה (21) ובלאל (18) ובתו עאישה (17) מאזור רהט במהלך עבודתם בקיבוץ חולית.

דודה של עאישה, עלי זיאדנה, בן 58, אמר ל'דיילי מייל': "בהתחלה חשבנו שייתכן שהם נהרגו וגופותיהם נשרפו, אבל אז הצבא פנה אלינו ומסר כי הם חיים ומוחזקים בעזה. הם הראו לנו תיעודים ממצלמות אבטחה, וזיהינו אותם כשהם נלקחו משם - ועכשיו אנחנו רק רוצים אותם בחזרה. המשפחה היא מוסלמית. חמאס חייב לדעת שהם מוסלמים - למה הם לקחו אותם? זה פשוט לא הגיוני".

"ישראל ושאר העולם חייבים לעשות הכל להחזיר אותם, רבים חזרו בימים האחרונים אבל למה הם לא חזרו? אני שמח עבור אלה שהתאחדו עם משפחותיהם, אבל אנחנו רוצים גם לקבל קצת שמחה. אמא שלי לא מפסיקה לבכות - כל הכפר בוכה. אם לא אקבל חדשות בקרוב, אסע בעצמי לעזה להילחם במחבלים ולהחזיר אותם הביתה".

"מה שעשו הטרוריסטים של חמאס סותר את האיסלאם. האיסלאם נגד הרג. זה לא קשור לדת" אמר.

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד