ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הדרמה מאחורי הקלעים

טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם סרטון קשה של אב משפחת ביבס

בסרטון, שאורכו מספר שניות בודדות, נראה ירדן ביבס, אב המשפחה כשהוא נסער ואומר דברים קשים נגד נתניהו, שככל הנראה הוכתבו לו מראש | דובר צה"ל: הסרטון - טרור פסיכולוגי. עדיין אין ודאות לגבי גורלם של האם והילדים | דיווח: ישראל עשתה מאמצים להשיב את ירדן ביבס לארץ - עד עתה ללא הצלחה

טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם סרטון קשה של אב משפחת ביבס
ירדן ביבס בשבי צילום: מתוך התיעוד

ארגון הטרור חמאס מפרסם הערב (חמישי) סרטון נוסף במסגרת הטרור הפסיכולוגי שהוא מפעיל נגד אזרחי ישראל. בסרטון נראה ירדן ביבס, שנחטף מנחל עוז לרצועת עזה מטיח האשמות קשות בראש הממשלה נתניהו, טקסטים שככל הנראה הוכתבו לו על ידי חמאס.

הסרטון חושף פעם נוספת את השימוש הציני והאכזרי של ארגון הטרור חמאס בחטופים שבידיו והניסיון שלו לפגוע עמוקות בחברה הישראלית.

דובר צה"ל התייחס לסאגת משפחת ביבס ולסרטון שפורסם ואמר בין היתר: "הלב שלנו עם ירדן ביבס ועם כל המשפחה. אין אימות לטענות של חמאס בנוגע לגורל בני המשפחה שבשבי".

העיתונאי ירון אברהם מפרסם כי לאחר טענות חמאס שהילדים כפיר ואריאל ואמם שירי כבר אינם בין החיים, בישראל פעלו באמצעים שונים לבדוק את מהימנות הדברים, וכן נעשה מאמץ אדיר בלילה האחרון לשכנע את חמאס - דרך קטר ומצרים - לשחרר את ירדן, אב המשפחה.

אלא שהמאמצים להחזיר את ירדן לפחות אתמול העלו חרס. חמאס סרב לבקשה הישראלית, והתקווה היא שבהמשך הדרך יצליחו להשיב אותו הביתה.

ירדן נחטף בנפרד מאשתו שירי והילדים כפיר ואריאל ולפי הערכות הם הוחזקו בנפרד. בישראל גם יודעים שהוא פצוע, וכזכור פורסמו גם תמונות שלו בשבי חמאס כשהוא מדמם בידיו וברגליו.

 

 

חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד