ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תקיפה מסתורית

פיצוץ נשמע בבירת תימן צנעא, הנסיבות לא ברורות

פיצוץ נשמע בבירת תימן צנעא ביום חמישי בלילה, הנסיבות אינן ידועות כרגע. דיווחים לא רשמיים טוענים מחסן נשק של המורדים החות'ים הותקף בטילים באזור ג'בל עטאן בדרום-מזרח צנעא    

פיצוץ נשמע בבירת תימן צנעא, הנסיבות לא ברורות
המורדים החותים צילום: צילום מסך

התקשורת הערבית דיווחה אתמול על פיצוץ בצנעא בירת תימן. דיווחים ברשתות החברתיות סיפרו על שני פיצוצים בבירה המדינה באזור צבאי של החות'ים.

בתימן טענו כי מחסן נשק של המורדים החות'ים הותקף בטילים באזור ג'בל עטאן בדרום-מזרח צנעא, שבו נמצא בסיס של החות'ים. לא דווח על נפגעים.

הפיצוץ אירע באזור בו המורדים שולטים, בירת תימן מחולקת לשניים, בחלק אחד שולטת ממשלה בתמיכת המערב, בחלק השני אצל החות'ים שולטת איראן. החות'ים כזכור שיגרו מספר טילים לעבר ישראל בשל הלחימה בעזה.

הדובר הצבאי של המורדים החות'ים בתימן, יחיא סריע, מסר אתמול כי הם ממשיכים למנוע מספינות ישראליות לשוט בים סוף וינקטו צעדים נוספים על מנת ליישם באופן מלא את ההחלטה של ההנהגה שלהם בנושא. עוד נאמר בהודעת החות'ים כי הם ערוכים לחדש את הפעולות הצבאיות נגד ישראל, אם היא תחדש את המלחמה בעזה וכי הם לא יהססו להרחיב את ההתקפות שלהם נגד ישראל במקומות שהיא לא מצפה להם ביבשה ובים.

במקביל, המיליציות הפרו-איראניות בעיראק הודיעו על מוכנותן להסלים את הפעולות הצבאיות בתוך עיראק ומחוצה לה, במידה וארה"ב תמשיך לסייע לישראל - בין אם בזירת הלחימה העזתית ובין או בזו הלבנונית, כך דווח בכאן 11.

פיצוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד